NC Face Line - exclusive anti-aging mask

Skóra zaczyna się starzeć w wieku 25 lat. Wtedy kranik z którego "leje" się kolagen i elastyna nagle się zakręca. Jeszcze tego nie widać, ale w przyszłości to coraz bardziej będzie się rzucać w oczy. Zaczyna się niewinnie od mimiki, a kończy się na autostradzie na czole... Właśnie teraz jest najlepszy czas, żeby temu zapobiegać. I tu do akcji wkracza NC Face Line o działaniu przeciwzmarszczkowym. 


Maska, tak samo jak jej siostra, jest w postaci płatu, zamkniętego w srebrnej saszetce. Różnią się jedynie kolorem liter...
Z tyłu saszetki, umieszczono wszystkie ważne informacje na temat maski: skład, szczegółowo opisane składniki aktywne i opis. 



Skład: 


Aplikacja maski jest bardzo przyjemna. Po otwarciu saszetki, zobaczyłam płat, bogato nasączony serum. Bardzo przyjemnie pachnie. W dotyku jest taki śluzowaty. 


Zdjęcie z tamtego postu, bo ta maska wygląda identycznie... 
Przed nałożeniem maski, odpowiednio zadbałam o skórę. Dokładnie ją oczyściłam i wykonałam peeling. 
Po nałożeniu, włączyłam serial i odczekałam 30 minut... W momencie, kiedy ją zdjęłam, na skórze pozostało dość dużo serum. Dokładnie je wmasowałam i pozostawiłam do wchłonięcia. 
Skóra pochłonęła je bardzo szybko, co znaczyło, że bardzo tego potrzebowała. Wizualnych efektów nie było. Jednak podejrzewam, że w środku zadziałały składniki aktywne, odpowiedzialne za spłycenie drobnych zmarszczek, czy zapobieganiu ich. 
Moim zdaniem, ową maskę powinien stosować każdy z nas, przynajmniej raz na jakiś czas. 

Moja ocena: 6/6

Maskę możecie zakupić w sklepie MCCM Medical Cosmetics, w cenie 15 zł. 

Pozdrawiam! 


6 komentarzy:

  1. patent z tymi dziurami na uszy jest super, znam tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za maskami w płacie, nie mam do nich cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na taką wysoką ocenę -> muszę wypróbować :)

    Koniecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. kompletnie nie znam kosmetyków tej firmy ale chętnie sięgnę po ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)