ShinyBox - Pretty. Happy. You.

Tak, tak! Wiem! Ostatnio jestem chwalipiętą. Ale co na to poradzę? Mam mega zaległości i ciągle coś nowego do mnie wpada... 
Dziś pochwalę się najnowszym pudełkiem ShinyBox Pretty. Happy. You. i jego zawartością. Jesteście ciekawi, co znalazło się w środku? Zapraszam! 


Oto zawartość pudełka:




I po kolei: 

Naobay - krem do twarzy. Bogata kompozycja bogata w składniki organiczne o intensywnym działaniu nawilżającym. Odżywia, nawilża, uelastycznia, ma działanie przeciwzmarszczkowe. 
Cena: 210 zł



FA - Roll on soft & control. Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Chroni i pielęgnuje. 
Cena: 8,99 zł


Bielenda - punktowy korektor. Pomaga szybko i skutecznie uporać się z niechcianymi wypryskami i rozszerzonymi porami. Ekspresowo łagodzi miejscowe zaczerwienienia i podrażnienia skóry.
Cena: 11,13 zł


Synchroline - zestaw pielęgnacyjny. W skład pakietu wchodzą: krem anti-aging z witaminą C, krem do skóry pozbawiony jędrności i elastyczności, krem do skóry pozbawionej blasku, krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+. 


Creightons - szampon do włosów Argan Smooth, wzbogacony w bogate przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, proteiny jedwabiu. Po użyciu włosy są nawilżone, odżywione, pełne blasku. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów. 
Cena: 19,90 zł


Herbal Care - odmładzająca maseczka do twarzy z dziką różą. Nowoczesna formuła spłyca zmarszczki i poprawia owal twarzy. Działa liftingująco, stymuluje syntezę elastyny oraz poprawia jędrność i sprężystość skóry. 
Cena: 2,50 zł


Kosmetyki rewelacja! Bardzo ciekawa jestem kremu do twarzy Naobay. Swoją drogą, ciekawe czy tak wysoka cena idzie w parze z jakością? :) 
Korektor punktowy przydaje się zawsze. Czasem niechciany pryszcz może zniszczyć cały dzień... 
Za antyperspirantami FA nie przepadam, ponieważ nie radzą sobie z moją potliwością. Zaś szampon z olejkiem arganowym, przejęła moja Mama. Mam nadzieję, że poradzi sobie z jej bardzo suchymi włosami. 
Co Wam najbardziej przypadło do gustu? O czym chcielibyście poczytać?

Pudełko ShinyBox Pretty. Happy. You. wciąż jeszcze można zamawiać na shinybox.pl. Ponoć została tylko garstka! :) 

Pozdrawiam!



7 komentarzy:

  1. też mam ten wariant, oczywiście to z kremu najbardziej się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś na blogu czytałam, że ten antyperspirant ma aluminium w składzie, a on szkodzi. A że jestem pamiętliwa to już mnie od tego produktu odrzuca. ;p
    Reszta produktów chyba ok :) Ten krem mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie krem Naobay i myślę, że u mnie on pierwszy pójdzie w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pudełko średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon do włosów i krem Naobay najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobała mi się zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)