Blogerki witają jesień - dary losu

Dni tak szybko lecą, że człowiek zanim się obejrzy już ma następny weekend. Tak właśnie teraz mi zleciało. Na tygodniu w ogóle nie umiem zabrać się do pisania, także robię to dopiero teraz. 
W dzisiejszym poście, chciałam Wam pokazać, co przygarnęłam na ostatnim spotkaniu blogerskim, które organizowałam wraz z Gabi
Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszego czytania! :) 





















































Hempz - sklep startuje już niedługo :) 
















































Trochę nas poniosło, bo nazbierało się tego bardzo dużo. 
Mimo wszystko, bardzo dziękuję firmom za tyle wspaniałości. Na pewno pojawią się recenzję. Powiedzcie mi, o czym chcecie poczytać na początku? 

Pozdrawiam! :) 




17 komentarzy:

  1. Jak Ty się z tym wszystkim zatargałaś do domu :D Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełno tego! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię oglądać takie zdobycze. w oko wpadły mi algi od jadwigi. chetnie dowiedziałabym się o nich coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż świetnosci do przetestowania i wszamania <3 Hean ciekawi mnie naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle wspaniałości, że aż ciężko się skupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne prezenty, ogrom wszystkiego. przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Pokaźną ilość dobroci dostałyście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa! ♥ U mnie już testowanie pełną parą :)))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)