Podsumowanie października: filmy, seriale, książki i piosenki

Cześć!

Jak się dziś czujecie? Ja fatalnie. Nie lubię takiej jesienni. Jestem wrażliwa na zmiany pogody i stąd moje złe samopoczucie. 
Do tego odstawiłam cukier. Jest mi cholernie źle, bo mnie nosi. Słyszałam, że jak wytrzymam trzy tygodnie to już będzie dobrze. Trzymajcie za mnie kciuki. 
Oglądamy filmy i seriale, czytamy książki. Wiem, że niektórzy z Was lubią takie moje podsumowania. Także zapraszam! <3




Troje na gigancie:


Vincent, cierpiący na zespół Tourette'a, po śmierci matki zostaje zamknięty w zakładzie psychiatrycznym. Jego ojciec robi karierę polityczną i nie chce, by niepełnosprawny syn, zaburzał jego idealny wizerunek. Chłopak wraz z przyjaciółmi: Alexem, cierpiącym na manię brudnych rąk i bakterii i Marie, która cierpi na anoreksję, wyrusza w podróż nad ocean, gdzie chce rozsypać prochy swojej mamy. 

Na początku film wydawał mi się być bez sensu. Kiedy przemęczyłam początek, tak mnie wciągnęło, że oglądałam do końca z zapartym tchem. 

Moja ocena: 5/6

Miasteczko bohaterów:


Josh - młody DJ, wschodząca gwiazda, zaczyna mieć problemy z narkotykami, a co za tym idzie, także z prawem. Matka odsyła go do ojca, z którym wcześniej nie miał żadnego kontaktu. Chłopak chodzi na terapię. W szkole poznaje Angie, która tańczy w szkolnym zespole cherleederek. 
Jego terapeuta ma swoje tajemnice, wiążące się z Angie i jej rodziną. Josh dochodzi do nich powoli. 
Co łączy te wszystkie postacie? 

Film przez cały czas trzyma w napięciu i daje do myślenia. Nie raz uroniłam łzę. Polecam go na samotny wieczór. 

Moja ocena: 6/6

Seks, miłość i terapia: 


Judith - nimfomanka, traci pracę z powodu... seksu. Lambert, terapeuta, uzależniony od seksu, walczy z nałogiem. Mężczyzna zatrudnia Judith jako swoją asystentkę. 

W filmie seksu i miłości jest jak na lekarstwo, ale pozostaje terapia. Film opiera się głównie na tym. 
Nie do końca przypadł mi do gustu, ale nie jest to najgorszy z filmów jaki oglądałam. 

Moja ocena: 3/6

Tajemnice lasu:


Bezdzietne małżeństwo, dowiaduje się, że kilkanaście lat wcześniej, zła czarownica, rzuciła na nich urok. Aby zdjąć klątwę, muszą wyruszyć do lasu i znaleźć kilka przedmiotów, w przeciągu trzech dni. 

Jest to musical, który łączy trzy baśnie, w jedną całość. Fabuła filmu jest bardzo wciągająca, jednak męczyło mnie to ciągłe śpiewanie... 

Moja ocena: 4/6

Były jeszcze dwa filmy: Papierowe miasto i Piksele, jednak je przespałam. Jak je obejrzę jeszcze raz to Wam je opiszę :) 

Seriale. 

Singielka:

Źródło
Elka jest kobietą po trzydziestce. Kiedy dowiedziała się, że jej młodsza siostra wychodzi za mąż, postanowiła sobie, że do dnia ślubu znajdzie sobie mężczyznę. I tak biedna plącze się pomiędzy Tomaszem i Mikołajem.
Powiem Wam, że postać Tomasza bardziej jest mi bliższa. Może przez to, że widzę w nim Grześka? :D 

Moja ocena: 6/6

Pamiętniki wampirów:

Źródło
W tym sezonie nie widzimy już Eleny. Został Stefan i Damon. Póki co, ich numerem jeden jest ich własna matka. Jak sobie poradzą? 

Uwielbiam ten serial. Oglądam od samego początku. W tym wypadku bliższa mi jest postać Stefana. W zasadzie to nie wiem czemu :D 

Moja ocena: 6/6

Reszta seriali, to standardowo, większość polskich, ale nie będę się na nich skupiać. 

Książki. 

Saga księżycowa: Scarlet. 

Źródło
Cinder ucieka z więzienia i staje się najbardziej poszukiwanym zbiegiem w Wspólnocie Wschodniej. W tym samym czasie, zostaje porwana babcia Scarlet Benoit. Dziewczyna zaczyna jej poszukiwać. Poznaje Wilka, który nie sprawił na niej najlepszego wrażenia. Mężczyzna pomaga jej odnaleźć ukochaną babcię. Luna atakuje ziemię, dzieją się straszne rzeczy. 
Kiedy dochodzi do spotkania Scarlet i Cinder, pojawia się wiele pytań, bez odpowiedzi... 

Pierwsza część tej książki bardziej przypadła mi do gustu. Jednak druga odsłoniła kilka istotnych informacji. 
Już nie mogę doczekać się trzeciej książki :) 

Moja ocena: 5/6

Kochanek z Malty. Włoski romans:

Źródło
Akcja książki rozgrywa się w Rzymie. Paul, mężczyzna pochodzący z Malty, zaczyna pracę szofera, w pałacu arystokratycznej rodziny Agostinich. Co się okazuje, odkrywa tajemnicę, która może namieszać w ich codziennym życiu. 
Mężczyzna poznaje pokojówkę Annę, z którą od początku nawiązał nić porozumienia. 
Od samego początku, córki Luciany - Roberta i Stella, chcą go wykorzystać do swoich intryg, lub po prostu zaciągnąć do łóżka. Czy ulegnie? 

Książka jest bardzo lekka i wciągająca. Pełnia intryg i humoru. Po przeczytaniu, czułam niedosyt. Takie książki to ja lubię! 

Moja ocena: 6/6

Piosenki. 

Adele - Hello. 


Enej - Dzisiaj będę ja - chłopcy jeszcze mnie nie zawiedli <3


David Guetta - Shot Me Down


Antek Smykiewicz - Pomimo burz


Miłej soboty! 










19 komentarzy:

  1. dużo nowości dla mnie, musze nadrobić p;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obstawiam, że Adele będzie w każdym podsumowaniu na blogach teraz :D
    U mnie pojawi się dzisiaj taki post, jak masz ochotę :)

    Filmów nie znam..
    A Signielka nie przypadła mi do gustu, jakaś taka głupkowata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że któryś z filmów mnie zaciekawi, ale niestety nie.. szkoda, że tajemnice lasu mają tyle śpiewu bo pewnie i mnie to by męczyło.
    Co do cukru, trzymam kciuki i też by mi się przydało. 3 tygodnie aż będzie lepiej? Powiem Ci, że u mnie już 1-2 tygodnie bez sprawiają, że mniej mnie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajemnice lasu- te śpiewanie nie tylko męczyło mnie ale doprowadzało mnie do szału. masakra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Adele- Hello <3 uwielbiam!
    agusiiova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez kiedyś oglądałam pamiętniki , powróciłabym do tego gdybym tylko miała czas :/ tez nie lubię bardzo tej pory roku ale zmuszam się do pozytywnego myślenia i jest dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo burz - uwielbiam ;) Singielke tez oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O przypomniałaś mi o pamiętnikach wampirów, muszę nadrobić sezony :)
    A singielkę oglądam raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odstawienie cukru, to faktycznie nie jest łatwe. Ja w zasadzie nie słodzę, ale kawę z miodem lubię wypić. Fajny ten kawałek Adele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ściągnęłam sobie album Adele i go teraz molestuje codziennie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje zaproponowałaś, zarówno wśród filmów, seriali jak i piosenek. Również oglądam Singielkę i również wolę Tomasza, jak nic do pasuje do Elki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pamiętniki wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Singielkę polubiłam, a Adele uzależniła mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piosenka Adele jest genialna. Dziewczyna ma talent i z teledysku na teledysk wygląda coraz piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się okropnie czuję :( Oj koniecznie muszę zacząć oglądać Pamiętniki Wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurde ogladam tlyko singielke z tego wszystkiego ;oxDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam ani książek, ani filmów z tego zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)