SheFoot - domowe SPA dla stóp, czyli peeling i maska.

Cześć :) 

Zbliża się czas, kiedy odstawimy zabudowane buty i odsłonimy stopy, które powinny być zadbane i gładkie. W tym ma pomóc nam zabieg na stopy od SheFoot. Sprawdził się w swojej roli? Zapraszam do dalszego czytania!




Zabieg składa się z dwóch saszetek, po 8 ml. Wygląd opakowanie jest bardzo przyjemny i według mnie elegancki. 

Peeling, jest w kolorze czerwonym. Ma dość ostre drobinki, ale niestety z moimi piętami sobie nie poradził. Inaczej było z palcami i podbiciem. Po użyciu peelingu były gładkie i nie było śladu po martwym naskórku. 



Maska niestety nie spełniła moich oczekiwań. Lekka konsystencja w kolorze białym. 
Na moje suche stopy potrzebuję czegoś bardziej treściwego i mocno natłuszczającego i nawilżającego. Myślę, że jeśli doprowadzę stopy do normalności, sprawdzi się w stu procentach. 


Ogólnie rzecz biorąc: peeling jest bardzo dobry, lecz maska sprawdzi się u osób, które nie mają większych problemów z przesuszającymi się stopami. 

Moja ocena: 3/6

Zabiegi dostępne są w Hebe lub Naturze, w cenie około 4-5 zł. 

Zapraszam Was na sympatyczny filmik! :) 


Miłego oglądania!



10 komentarzy:

  1. Miałam je ;) I mam podobne wrażenie ;) Peeling dobry dla rąk ;) maska dała sobie lepiej radę z kremem odżywczym z tej samej serii ale dalej to nie jest to i mimo, że moje stopy są gładkie to wyglądają okropnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się jednak nie skuszę, w sumie nie mam wielkiego problemu z suchymi stopami, więc może i ten zestaw poradziłby sobie u mnie, ale jakoś nie do końca mnie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie kupiłam i muszę przetestować ;)

    Poznaj kultowe torebki od Dior, Ives Saint Laurent, Bottega Veneta i Mulberry. Co było inspiracją dla ich powstania?
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/legendarne-torebki-czesc-czwarta.html

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się raczej nie sprawdzi niestety, moje stopy potrzebują naprawdę mocnych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy. Dla mnie hitem jak na razie jest krem do pięt Compeed :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów i raczej wole kupować tego typu produkty w większych pojemnościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...czyli nie dla mnie. Szukam czegoś mega dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że ci nie przypadł go gustu.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)