Marcowy instamix.

Cześć!


Myślałam, że ten tydzień będzie piękny, jak poprzedni, a wczoraj uciekałam przed burzą... Kto by pomyślał. Słyszałam jeszcze o śniegu. Apokalipsa! 
Dziś przychodzę do Was z przeglądem zdjęć z instagramu. Jeśli macie tam konto i chcecie mnie obserwować zapraszam tutaj :)



Zaleciało wiochą :D


Padło na żel tymiankowy :) 


Taką bluzeczkę kupiłam ;) Właśnie zdałam sobie sprawę, że zapomniałam o niej w poście zakupowym xD


Takie dobroci na śniadanie... :D


Tyle dobroci przywiozłam ze spotkania blogerek w Dębicy.


Słodko i ładnie ;D


Herbatka z nowego kubeczka - zawsze spoko.


Moja nowa torebunia - pasek już urwałam... I też zapomniałam o niej w poście zakupowym... :D


Sezon na mycie okien, uważam za otwarty.


Taaaaka impreza! Świecimy/gasimy świeczkę i oglądamy pociągi <uf uf> :D


Omlet z bananem w otoczeniu pomarańczy.. Zabrzmiało tak egzotycznie :D


Nie ma to jak oglądać zaćmienie słońca online :D oczywiście na żywo też oglądałam.. Przez płytę DVD :D


Musiałam uwiecznić ten moment, bo nie wierzyłam własnym oczom :D Grzegorz ODKURZAŁ!!! :||||||


Mam taki kubek, z którego piję, tylko w towarzystwie G. :D 


Takiego stwora spotkaliśmy, przy wejściu do bałtowskiego kościoła. Muszę sobie takiego zainstalować koło okna w lato :D


A jajecznica taka pyszna...


Wtedy jeszcze: tajemnicze zamówienie z minti :D


Podświadomie kupiłam gumkę pasującą do oprawek okularów ;D


W zasadzie to tyle :) Zapraszam do obserwacji insta! A ja się biorę za porządki... ;c 

Pozdrawiam!



15 komentarzy:

  1. Ja również biorę się za porządki ale dzisiaj okna chyba nie umyje :| ja niestety wczoraj nie zdążyłam uciec przed ulewą. Mój też ma czasem przebłyski i posprząta :D
    Zapraszam do mnie na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia uwielbiam takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna torebunia :) a te Twoje jedzeniowe zdjęcia sprawiły, że zgłodniałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix ;) Oj też bym uwieczniła jak mój facet sprząta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Minti shop i kubeczek z Leniwej Niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam się przez ciebie głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja nie lubię myć okien :) Kurcze głodna się zrobiłam od patrzenia na Twoje jedzonko ale już niebawem będzie obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ohhh przypomniaąłś mi że msuze umyć okna ;<<

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)