EcoKraina - Born to Bio - mandarynkowy żel pod prysznic

Czy to jogurt? Czy to napój? Nie! To żel pod prysznic! 
Na spotkanie blogerek w Łańcucie, miałam okazję poznać tą firmę i ten żel, co ja o nim sądzę? Zapraszam do dalszej części wpisu! :) 

Żel znajduje się w plastikowej butelce, o pojemności 300 ml. Wizualnie opakowanie przypomina, nie butelkę z żelem, ale z jogurtem pitnym. Po prostu jest oryginalnie. 
Opakowanie jest bardzo kolorowe, już sam jego widok, dodaje energii. 

Otwarcie na porządny klik. Dziurka przez którą wydobywamy żel, jest idealna, nie stwarza problemów i nie wyleję z niej za dużo kosmetyku. 


Konsystencja żelu jest dość rzadka i lejąca. Niestety przelewa się przez palce. Zapach jest bardzo naturalny i energetyzujący. Przypomina mandarynki, lekko kwaśne.


Tak jak wspominałam już nie raz, od żelu oczekuję tego, żeby dobrze mył i nie wysuszał skóry. Ten spełnia moje wymagania. Ponadto, ma jeszcze dodatkowe atuty - w szczególności zapach - jest pobudzający i dodaje energii. Pod wpływem wody, całkiem nieźle się pieni.
Należy także wspomnieć, że jest to produkt BIO i jego termin ważności jest dość krótki. Dlatego należy go szybko zużywać. 
Uwierzcie mi warto. Polecam go! 

Moja ocena: 6/6

Dostępny jest na stronie Ecokraina.pl w cenie regularnej 23 zł. Aktualnie jest na promocji i kosztuje 19 zł. 

Z chęcią przetestowałabym jeszcze żel truskawkowy *.* 

Pozdrawiam!






12 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkiej maści żele i jeszcze jak pięknie pachną to już w ogóle!*_*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mnam pomarańczę:P opakowanie też mnie zaciekawiło, jak przywiozłam do domu to siostra spytała czy to do picia;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pachnieć fantastycznie ♥.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ musi pięknie pachnieć <3 ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już samo opakowanie mnie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zapach nie podpasował.. jak jeszcze z butelki nie pachnie tragicznie to jak rozsmarowuje po ciele to jest to taki mega duszący zapach ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wyobrażam sobie jego zapach ,mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mandarynkowe aromaty, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój żel ma tak specyficzny zapach, że nawet nie umiem go do niczego przyrównać. Natomiast jako żel sprawdza się dobrze, ale muszę go szybko zużyć, w końcu best before... hahaha pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)