Etja - Aroma-oil orzeźwiająco-łagodzący

Cześć!

Dopiero teraz mamy prawdziwą jesień, czyli taką, gdy jest zimno, mokro i pada deszcz. W tym okresie dużo osób zmaga się z przeziębieniami, a co za tym idzie z zatkanym nosem i katarem. 
Ja nos mam zatkany prawie cały rok, dlatego owy olejek eteryczny jest dla mnie zbawieniem. Olejek dostałam do testów, na spotkaniu blogerek w Dębicy. 


W małym pudełeczku znalazłam niewielką buteleczkę o pojemności 11 ml, w której znajduje się olejek. Butelka jest z ciemnego szkła, dlatego wiem, że olejek nie straci swoich zbawiennych właściwości.
Otwierany jest przez zakrętkę, pod którą jest dozownik, typowy dla kropli. Dobrze się nim odmierza ilość kropelek. 


Kilka informacji:




Uwielbiam ten olejek. Ja stosuję go na kilka sposobów:
  • Inhalacja - akurat w tym momencie mój Chrześniak ma katar. Do dużej filiżanki nalałam gorącej, parującej wody, do której dodałam kilka kropel olejku. Młody się inhaluje i lepiej mu się oddycha.
  • Skraplam nim poduszkę - uwielbiam spać w tak pachnącej pościeli. Nie dość, że mój sen jest spokojniejszy, to jeszcze mogę się inhalować. 
  • Gdy wosk YC traci swoje walory zapachowe, dolewam kilka kropel olejku i odświeżam powietrze w pokoju. 
Olejek jest kompozycją składającą się z kilku zapachów: eukaliptusowy, lawendowy, miętowy, sosnowy, z drzewa herbacianego i z dodatkiem mentolu. Jest bardzo intensywny, nie należy z nim przesadzać. Gdy skropię nim poduszki, pachnie mi około tydzień. 
Ogólnie olejek ma bardzo świeży, mentolowy zapach. Nie każdemu on przypadnie do gustu.

Olejek jest dostępny między innymi tutaj w cenie 7,20 zł. Można go także nabyć np. w aptece DOZ. 

Moja ocena: 6/6

A Wy stosujecie olejki eteryczne? 


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie aromatyczne olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tani a do tego pewnie pięknie pachnie. No i mam ochotę wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam takiego olejku, a pachną u mnie tylko woski i świece.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olejki eteryczne, między innymi dlatego, że pomagają mi oddychać- też mam często zatkany nos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapraszam na rozdanie :) I adres bloga się zmienił jakbyś chciała zajrzeć to już nie matkabloguje :P

      Usuń
  5. Ja ostatnio mam manie na takie rzeczy i w olejki tez musze sie zaopatrzeć : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mogę używać żadnych olejków, ani wosków :( Ale z opisu sądzę, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)