Blogerki na kawie - prezenty od patronów spotkania

Dni lecą niesłychanie. Jutro minie już dwa tygodnie od spotkania "Blogerki na kawie". Dlatego w końcu przyszedł ten dzień, w którym pokażę Wam, co przytargałam ze sobą z Rzeszowa do Ostrowca... 
Serdecznie zapraszam! :) 

























Maca pomidorowa i Jaśki kokosowe niestety nie dotrwały do zdjęć, dlatego pokazuję jedynie to... :D





Wylicytowane:








Karteczki i brelok wykonane przez mamę Tomka. Ma Pani talent! 2 lata temu na aukcji kupiłam kartkę na ślub, którą dostała moja Przyjaciółka. Była piękna. Te też są cudowne! Jedną ma dostać Paulina... :D a drugą ktoś na święta.:) 








Anna Polońska FB i FB
Vianek
Biolaven
La Roche-Posay FB
Noble Health FB - bardzo żałuję, że nie wylicytowałam witaminy D. Człowiek mądry po szkodzie... 

I to chyba na tyle. 
Bardzo dziękuję wszystkim patronom spotkania w imieniu swoim i dziewczyn. Dzięki Wam pomogłyśmy Tomkowi. Oby tak dalej! :) 

Pozdrawiam!




13 komentarzy:

  1. Bionigree tak zalewa blogosferę, że chyba na pewno nie skuszę się na żaden kosmetyk - gdziekolwiek wejdę na bloga tam jaka marka... tadam Bionigree :D Marka Hean ma fajne produkty w ofercie i chyba trochę staje się konkurencją dla Catrice. Może na coś się kiedyś skuszę. Kolorówka nigdy u mnie nie była na pierwszym planie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cudowne prezenty, jest co testować,:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spotkania! U mnie w rejonie jakoś nic takiego nie organizują niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Eveline świetna firma jak dla mnie

    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2017/09/naturalnym-futrom-stanowcze-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości. Szczególnie zainteresowały mnie produkty Eveline. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pomadki z Eveline są super :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)