InspiredBy - UROK edycja XV

Nie tak dawno, bo w poniedziałek, listonosz zawitał do drzwi z pudełkiem InspiredBy UROK edycja XV, a w nim...  


Body Boom - peeling kawowyOrzeźwiający zapach rozbudzi Twoje zmysły i zmotywuje do działania, a zawarta w nim kawa zadba o odpowiednią dawkę energii. Peeling pozostawia ciało gładkie i sprężyste, pomaga zwalczyć cellulit, odżywia i natłuszcza skórę. Złuszcza martwy naskórek oraz poprawia koloryt skóry. 
Mi trafiła się wersja grejpfrutowa. Już nie mogę doczekać się aplikacji. Chcecie recenzję? :) 


Cosmoderma SweetSkin - pasta cukrowaDzięki swojej delikatności, pasta cukrowa może być kilkakrotnie naniesiona na tę samą partię skóry. Sweet Skin całkowicie usuwa włoski, nie pozostawiając ich złamanych wewnątrz mieszka, co eliminuje problem ich wrastania. Pasta cukrowa dzięki swoim właściwościom depiluje, nawilża oraz peelinguje skórę. Do zmycia specyfiku wystarczy letnia woda.
Kiedyś próbowałam zrobić swoją pastę cukrową, ale poniosłam sromotną porażkę. Jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi się już gotowa pasta cukrowa. Będzie recenzja! :) 


Vip Cosmetics - perfumy Magnetic A - Perfumy z feromonem, który dodaje pewności siebie. Obok tego zapachu żaden mężczyzna nie przejdzie obojętnie! Zapach, który eliminuje nieśmiałość. Absolutny must have wakacyjnych wojaży. 
Będę musiała wypróbować ich na mężu. Ciekawe czy się sprawdzą! :) 


SheFoot - naturalny peeling do stóp - Peeling zawiera tylko naturalne składniki ścieralne: pestki oliwek, łupiny migdałów łupiny orzechów macadamia. Ma potrójne działanie: zmiękcza, ściera twardy naskórek oraz pielęgnuje i odżywia, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu. Dzięki zawartości D-Panthenolu łagodzi podrażnienia, nawilża i regeneruje naskórek. Niezbędny w trosce o pielęgnację stóp.  
Z kosmetykami firmy SheFoot miałam do czynienia już nie jeden raz. Ich kosmetyki jeszcze mnie nie zawiodły. Ciekawe jak będzie w przypadku peelingu. Czekajcie na recenzję. 


Herbolive - oliwkowy krem do rąk z aloesemNawilżający i ochronny krem do suchych i zniszczonych rąk. Zawiera oliwę z organicznie uprawianych oliwek i organicznie uprawiany aloes, które nawilżają i ochraniają skórę rąk, pozostawiając ją miękką i aksamitną w dotyku. Idealny do codziennego użytku. Łatwo się wchłania, zmiękcza dłonie i skórki. Wodzian zawarty w kremie chroni skórę rąk przed skutkami codziennej ekspozycji na kurz i zanieczyszczenia. 


Essence - lakier do paznokci The Gel - Lakier do paznokci z nową specjalną formułą, która zapewnia paznokciom niesamowicie trwały manicure z zachwycającym żelowym wykończeniem. Innowacyjna technologia koloru oferuje szeroki wachlarz intensywnych odcieni z wysokim stopniem krycia. W zestawie znajduje się lakier w kolorze Red Carpet - soczystej malinowej czerwieni. 


Constance Caroll - pomadka w kredce - Pomadka w kredce o nowej, długotrwałej formule nadaje ustom aksamitne wykończenie. Mocno napigmentowana zapewnia intensywny kolor na wiele godzin. Zawiera witaminę E oraz naturalne woski i oleje. Nie wysusza ust i nie pozostawia uczucia lepkości.


Skydance - koszulkaUnikalny projekt koszulki polskiej marki, która tworzy istne dzieła sztuki. Niepowtarzalne wzory, które uzupełnią każdą codzienną stylizację. Wykonane w 85% z bawełny, idealne na wakacyjne spotkania. Jedyne w swoim rodzaju, wykonane z dbałością o każdy szczegół. 
Jak tylko zobaczyłam koszulkę w pudełku, bardzo się zdziwiłam, bo tego jeszcze nie było! Kiedy zobaczyłam, że dostałam rozmiar L, to pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy to to, że będzie za mała. Zmierzyłam i co? Leży jak ulał! Future Kitty zawsze spoko! <3


 I tak właśnie prezentuje się lipcowe pudełko Inspired By UROK edycja XV. Co myślicie o zawartości? 
Już teraz możecie zamawiać sierpniową XVI edycję pudełka UROK, w cenie 39 zł. 

Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. Zawartość bardzo mi się podoba w odróżnieniu od TryBox czy Shinybox lipcowego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty z Body Boom i pewnie sięgnę również po tą pastę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra, też chcę tą koszulkę a najlepiej cały zestaw, jest świetny! uwielbiam niekosmetyczne dodatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę takie perfumy, muszę o nich poczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)