UROK edycja XII

Witam, 
Jak wam mija majówka? Mi dość aktywnie i pracowicie niestety. Post miał się początkowo pojawić wczoraj ale wybrałem się na mecz do Warszawy wiec publikacja posty się przesunęła z braku czasu.
Dziś będziecie mogli zobaczyć co się znajduje w zestawie UROK - edycja XII




Parę dni temu  Aś dostała paczuszkę. A na moich barkach zostawiła opisanie tej paczuszki. Niestety nie napiszę o swoich spostrzeżeniach odnośnie kosmetyków bo jeszcze nie jestem na tym "etapie wtajemniczenia". Postaram się pokrótce opisać każdy kosmetyk :D

W skład boxu wchodzą:

QSkin, tlenowy krem-żel na dzień (130/50ml)
Krem ma za zadanie nawilżać, regenerować, łagodzić podrażnienia oraz ją uelastyczniać.
Stymuluję produkcję kolageny. W skład wchodzą kwas hialuronowy, 30% tlenu, ekstrakt z aloesu, chrząstnicy kędzierzawej, masło shea, witaminę E oraz hialuronian sodu.



Quiz, pomadka ochronna BIO(5,00 zł/szt.)
Ma za zadanie nawilżać, chronić usta wiec pewnie się przyda. Zawiera ekstrakt z aloesu i oleju z słodkich migdałów.




ARMED Balsam do ciała ujędrniająco - wzmacniający (33 zł/275 ml)
Balsam ma za zadanie wzmacniać elastyczność i jędrność skóry. Odżywiać, nawilżać oraz redukować objawy cellulitu.
Znajdziemy w nim skrzyp, bluszcz, morszczyn oraz solankę leczniczą.



Just, ziołowy żel z szałwią 30ml (66,00 zł/60 ml)
Żel ma za zadanie ochłodzenie i odświeżenie. Ma także przynieś ulgę po depilacji i opalaniu. Ma też działać nawilżająco.




Got2b, spray unoszący do włosów Volumania (18,99 zł/150 ml)
Ma za zadanie nadawać objętości włosom.


Ideepharm, szampon przeciw wypadaniu włosów Radical Med 50ml (14,10 zł/300 ml)
Ma przeciwdziałać wypadaniu włosom oraz pobudzić ich wzrost.


Całość zestawu kosztuje około 250zł. Koszt boxu 39zł. Możecie go zamówić TUTAJ

Aś na pewno podzieli sie z Wami uwagami odnośnie tych kosmetyków.

Pozdrawiam Grzesiek :)



6 komentarzy:

  1. Dzielnie zastępujesz swą kobietę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tu dla mnie, może oprócz szamponu na wypadanie włosów - wypróbowałabym z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ta zawartość się podoba jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsamy na pewno by mnie ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta zawartość, najbardziej ucieszyłby mnie balsam i żele just

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)