Powiew Zapachu: Mydło glicerynowe - Bombonierka

Do mycia pod prysznicem, najczęściej wybieram żele. Mydła u mnie w domu stosuje głównie mama. To które jest bohaterem dzisiejszego wpisu, na święta wylądowało na umywalce, bo przepięknie się tam prezentowało. Oprócz wyglądu, to mydło ma też nie złe działanie. Jakie? 
Zapraszam do dalszej części postu! :) 


Mydełko w kształcie prostokąta, opakowane zostało folią ochronną. Znalazłam na niej niewielką etykietkę, z informacjami w języku polskim. 


Wygląd mydełka jest bardzo smakowity: kojarzy się z galaretką, w której zatopione zostało ptasie mleczko (kurcze, aż się rozmarzyłam...). 
Zaraz po otwarciu, urzekł mnie jego zapach; jest bardzo przyjemny. Po kontakcie z wodą i skórą uwalnia się świeżość i lekko mydlany, lecz przyjemny zapach, który pozostaje na skórze, na dość długo. 
U mnie w rodzinie jest tendencja do przesuszonej skóry rąk. Większość z nas na to cierpi. Zwykłe mydła jeszcze bardziej ją wysuszają. W wypadku mydła "bombonierka", wszyscy, jak jeden chór chwalą, to mydło, nie tylko za wygląd ale i za działanie: mama twierdzi, że ładnie domywa ręce z wszelakich brudów i nie wysusza skóry, ja jestem zakochana w zapachu, tata też twierdzi, że jest fajne. 
Mydło jest bardzo wydajne. Przy codziennym użytkowaniu, od świąt (czyli już prawie 2 tygodnie), ubyło go mniejsze pół. Także nie jest najgorzej. 

Moja ocena: 6/6

Mydło można dostać w sklepie Powiew Zapachu, w Rzeszowie przy ulicy Mickiewicza 29/2c, w cenie około 14 zł. 

A Ty lubisz takie wydziwiane mydełka, czy stawiasz na klasykę? 



14 komentarzy:

  1. Oj jak ładnie wygląda to mydełko :) Aż chciało by się ugryźć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam glicerynowe mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ono ślicznie prezentuje się :)Lubię mydełka bardziej, niż kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele razy miałam podobne mydełka, są bardzo fajne,

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała takie mydełko, skłonności do wysuszania dłoni za bardzo nie mam,ale sam zapach mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje to Mydełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się takie ładne mydełka sprawdzają jako prezenty, szczególnie jak można do tego cos jeszcze coś dobrać

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja uwielbiam takie śliczności;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt zwykłe mydła bardzo wysuszają skórę :/ Tego cudeńka nie znam, niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudnie wyglądają! Ale i tak wolę mydła w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)