Yankee Candle - Amber Moon

Zaczęłam kupować zapachy, których się bałam. Chyba nie mam wyobraźni, bo czytając opisy zapachów, twierdziłam, że to nie moje nuty zapachowe. Tak z ciekawości nabyłam wosk Amber Moon. Jak go odebrałam w rzeczywistości? 


Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: bursztyn, paczula, drzewo sandałowe, grejpfrut, pomarańcza, woda kolońska.

Od wosku Amber Moon odstraszało mnie określenie "męskiego zapachu". Połączenie żywicznego zapachu bursztynu, ostrości paczuli, mistycznego drzewa sandałowego z cytrusowym orzeźwieniem i dodatkiem wody kolońskiej, wydaje się być absurdalne. Po zapaleniu, okazało się, że jest to bardzo przyjemny aromat. Otulający i ciepły zapach, poprawił mój nastrój i nastawiał optymistycznie. Jest to zapach idealny na jesienne wieczory, kiedy chandra atakuje. Nie dajmy się jej! 
Zapach nie jest bardzo intensywny. Żeby go poczuć, nie można sobie żałować wosku. 
Polecam go osobom lubiącym nietypowe połączenia, mającym jesienną depresję i ataki chandry. 

Moja ocena: 5/6

Dostępność: Goodies.pl
Cena: 7 zł

Pozdrawiam! :)





9 komentarzy:

  1. Recenzja zachęca do poznania tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś wypróbować, tyle dobrych recenzji o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupowałam dziś woski, ale niestety tego pana nie mieli a miałam na niego ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak dużo zapachów maja w ofercie, że już zaczynam świrować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam go bardzo ciekawa ze względu na duzo składników zapachowych, jednak czeka jeszcze na swoją kolej palenia.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)