Blogerki na kawie w klimacie PRL - Rzeszów, 29.08.2015 r.

Cześć. 

Ostatnio jestem bardzo nieogarnięta. Pochłonęły mnie przygotowania do spotkania, wizyty na siłowni, wyjazd do G. Jestem rozdrażniona, nic mi się nie chce... 
Tydzień od spotkania minął, jak w bicza strzelił, dlatego dziś przychodzę do Was z relacją. Jak było? Zapraszam do dalszej części posta. 





Spotkanie odbyło się w klimatycznej knajpce, pod bardzo optymistyczną nazwą "Życie jest piękne", znajdującej się na rzeszowskim rynku. 



W spotkaniu wzięło udział 21 dziewcząt:


20. Jadwiga www.vixenfashion.pl/
21... i ja :)








O godzinie 13, zajęłyśmy miejsca i się zaczęło: 
Wpierw odwiedził nas pan Piotr Bielawski z Centrum Podologicznego - opowiedział nam o stopach, obuwiu i o właściwej pielęgnacji. Okazało się, że moje dbanie o stopy jest złe... 


Następnym gościem, była Pani Magdalena Moskwa, która poświęciła dla nas kilka minut i opowiedziała o salonie Strefa Urody. Oraz dostałyśmy vouchery na zabiegi kosmetyczne. 


I trzeci gość: pan Luciano Giraudo, przedstawiciel marki Basilur, która zajmuje się sprzedażą herbat. Dzięki prezentacji, dowiedziałam się jak parzyć herbatę i mogłam skosztować tych cudeniek. 
Powiem Wam, że w życiu piłam dużo różnych herbat, ale nigdy tak dobrych. Nawet zielona, na którą zawsze się krzywię, smakowała mi bez cukru! Byłam jedną z dwóch dziewcząt, które miały okazję przetestować całe opakowanie. Mi trafiła się herbata wiśniowa i powiem Wam, że jest ona mistrzostwem świata! Ale to o tym niebawem :) 





Przyszedł czas na najważniejszą część spotkania, jaką jest licytacja. Dziewczyny zbierały na rehabilitację chłopca cierpiącego na autyzm - Tomka Kosiora. Łącznie uzbierały 580 zł. Brawo Dziewczyny!



Pod licytację podchodziły ręcznie robione karteczki, na różne okazje. Chciałam dorwać urodzinową dla Mamy, ale nie znalazłam :( Dlatego kupiłam ślubną... Będzie dla mojej Pauli za rok :)



Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie kupiła. Chciałam lakier Semilac, niestety ktoś mnie wyprzedził. Dlatego padło na "Książkę pod tytułem".



Po licytacji przyszedł czas na prezenty. I w tym miejscu, pragnę podziękować Dziewczynom za pracę i trud jaki włożyły w organizację spotkania i innych takich. Wiem co to znaczy ;) Dzięki! 







Po oficjalnej części spotkania, miałyśmy czas na pogaduchy, zdjęcia i inne takie :) 


Mistrz min powraca :D








Jeszcze raz dziękuję Dziewczynom za trud, jaki włożyły w organizację spotkania. Odwaliłyście kawał dobrej roboty :)
Sponsorom dziękuję za prezenty, które pokażę w następnym poście. 


Za zdjęcia dziękuję Beacie :* i pani fotograf Róży Kędzierskiej (klik).

Spotkanie zaliczam do udanych, pomijając jeden incydent, ale o tym kiedy indziej :) 

Pozdrawiam! 











20 komentarzy:

  1. Byłam na jednym spotkaniu blogerek i też było świetnie. Super, że uzbierałyście tyle pieniędzy! Pokaźna sumka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się baner 'życie jest piękne', lubię pozytywne nastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że spotkanie się udało :) a ja lecę zajrzeć na blogi dziewczyn ponieważ nie znałam ich do tej pory. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inicjatywa. Bardzo fajne klimatyczne miejsce
    mój blog. Klik!
    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Było super :-* Spotkania w takim wspaniałym gronie zawsze są fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Roześmiane buzie wiec spotkanie musiało się udać. Gratulacje dziewczynom zebrania tylu pieniążków. P.s. Bardzo lubię czytać Twoje relacje tego typu. Dużo zdjęć i szczegóły a ma się wrażenie że też się tam było:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie Wy wszystkie jesteście śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! genialny klimat! wiecej takich spotkań :-0 Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O te herbaty zapowiadają sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Że mnie tam nie było!:)
    Spotkanie sądząc po Waszych uśmiechach musiało być świetne, ale to nic widzimy się w październiku :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyśmienicie same piekne i usmiechniete :) my równiez ostatnio bawiłysmy sie na spotkaniu równiez zapraszam na relację do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę Wam! z chęcią bym wzięła udział w takim spotkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo jak dużo zdjęć, spotkanie na pewno przebiegło bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  14. super spotkanie! zazdroszczę ! nawet nie wiedziałam, ze tyle wspaniałych blogów jest z moich okolic ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna relacja, widać że spotkanie udane :) Jestem ciekawa herbatek tej marki, powoli już rozpoczynam sezon na picie herbat w zwiększonych ilościach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo :) Nie wiedziałam, że takie fajne event'y mają miejsce tak blisko mojego miejsca zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)