Yankee Candle - Bay Leaf Wreath

Cześć!

Znów zaniedbałam pisanie o woskach i zapachach. Stało się to przez moje lenistwo. Nawet nie chciało mi się wstać po świeczkę i odpalić wosk. Poziom hard. Ale na szczęście wracam do formy. Dziś napiszę Wam o wosku o bardzo specyficznym zapachu czyli o Bay Leaf Wreath. Zapraszam! 


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: liście laurowe, pomarańcza oraz drzewo cedrowe.

Zapach liścia laurowego znałam jedynie z wąchania przyprawy, przy gotowaniu bigosu :D 
Według mnie, w wosku na pierwsze miejsce wychodzi drzewo cedrowe, a gdzieś w międzyczasie wyczuwam pomarańcz i liść laurowy. 
Jest to naprawdę specyficzny zapach. Nie mogę powiedzieć, że się w nim zakochałam, ale nie drażni nosa. Jest świeży i dość przyjemny. Bałam się, że nie przypadnie mi do gustu. Kojarzy się ze świeżością i lekko jakby z męskim aromatem. Nie jest ciężki i nadaje się do palenia wieczorem. 

Moja ocena: 4/6

Jeśli jesteście zainteresowani tym dość specyficznym zapachem, jest on dostępny w sklepie Goodies.pl w cenie 7 zł. 

Miał ktoś z Was do czynienia z tym zapachem? Co o nim myślicie? 






15 komentarzy:

  1. Ja nie lubię takich zapachów, więc się raczej nie skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach nie dla mnie, odpada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ale inne połączenie z liściem laurowym i nawet pachniał ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się niestety nie spodobał, zbyt męski dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz go widzę, ale musiałabym powąchać żeby kupić. Tak "w ciemno" bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm ciekawi mnie, jak ten wosk pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachy są mega, ale cena i dostępność słaabo :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda zachęcająco, ale ten liść laurowy.. równiez znam ten zapach tylko z kuchni i jakoś nie ujął mnie za serce.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)