Yankee Candle - Christmas Garland

Cześć!

Ja sobie zdaję sprawę, że okres świąteczny właśnie się skończył, ale chcę się z Wami podzielić moją opinią na temat wosku świątecznego. Mam na myśli wosk Christmas Garland. 



Kupiłam go z myślą, że będzie to zapach przy wigilijnym stole, ale czytając opinie na jego temat zrezygnowałam z tego pomysłu. Paląc go w obecności G., stwierdziłam, że pachnie jak kostka toaletowa. On jednak wyczuł to drzewo sosnowe. 
Z upływem czasu jakoś przekonałam się do tego zapachu. Palony w mniejszych ilościach jest do wytrzymania. Nie polecam go przy bólu głowy, gdyż jest bardzo drażniący. 
Gdy już przywykłam do zapachu, kojarzył mi się z lasem iglastym i jego świeżością. 

Moja ocena: 3/6 

Jeśli chcecie nabyć woski lub samplery, zapraszam Was do sklepu Goodies.pl na zakupy. :) 



19 komentarzy:

  1. Nie lubię iglastych zapachów :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno kupiłam kominek. Teraz się czaję na woski, ale nie wiem od jakiego zacząć :P Tego bym nie chciała, bo nie lubię takich zapachów - zawsze świerki, lasy, kojarzą mi się z zapachem w toalecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie preferuję w tego typu zapachach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś średnio mnie do siebie przekonuje ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi chyba by się nie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  6. j ten zapach nawet lubię, ciekawy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jeszcze nie mam żadnego wosku! ba, nawet nie mam kominka haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja kominek kupiłam w BricoMarche za 11 zł :D

      Usuń
  8. miałam, paliłam w swięta ale dla mnie jeśli chodzi o intensywność był akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. straszy mnie trochę wizja kostki toaletowej

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm ciekawa jestem czy mi by się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam go ale nie kupiłam bo mi by na pewno nie przypadł do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele dziewczyn porównuje go z zapachem toaletowym.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ten wosk, cudownie podbijał zapach żywej choinki

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nadal go nie odpaliłam, leży w pudełeczku bo należy do tych zapachów których się boję :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)