Labolatorium Pilomax - Szampon codzienny do włosów jasnych

Witam. 

Przez te święta w ogóle nie umiem się odnaleźć. Wydaje mi się, że dziś jest sobota, a nie poniedziałek... Choroba nie odpuszcza, pomimo antybiotyku i wciąż jestem nieogarnięta... 
Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu dla blondynek. Co ja o nim myślę? Zapraszam do lektury. 


Szampon znajduje się w plastikowej butelce, o pojemności 250 ml. Butelka jest przeźroczysta, dlatego możemy kontrolować, ile szamponu nam jeszcze zostało. Butelka wykonana jest z dość twardego plastiku, co trochę utrudnia wydobycie szamponu. Design jest prosty i czytelny. Na naklejkach są zawarte istotne informacje. 


Otwarcie jest bardzo praktyczne. Można otwierać mokrą ręką. Dzięki otwarciu, mogę wylać pożądaną ilość szamponu, bez żadnego rozlewania. 


Żelowa i gęsta konsystencja, o bezbarwnym kolorze, o bardzo przyjemnym zapachu. Dzięki temu, że szampon jest gęsty, nie przelewa się przez palce, co pozytywnie wpływa na wydajność. 


Na początku lekko się przeraziłam tym szamponem, ale podczas używania stwierdziłam, że moje przerażenie nie miało najmniejszych podstaw. Szampon w 100% spełnił moje oczekiwania. Dobrze czyścił włosy, ale ich nie plątał. Nawet bez odżywki, nie było problemu z rozczesaniem. Ponad to szampon całkiem nieźle je nawilżał i nabłyszczał. Włosy nie przetłuszczały się bardziej niż zwykle. Nie podrażnił mi skóry głowy, nie wywołał łupieżu. Co do zapachu, niestety nie utrzymywał się na włosach.
Szampon idealny, do codziennego użytku. 

Moja ocena: 5/6

Jeśli chcecie nabyć szampon jest on dostępny np. w sklepie firmowym Pilomaxu klik, lub w aptekach. 
Ponad to, zachęcam Was do polubienia fp Włos poleca Was Pilomax :) 

Do testów otrzymałam także odżywkę w spray'u i maskę, ale o tym przeczytacie, w najbliższym czasie ;) 

Pozdrawiam. 


17 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze tego szamponu, ale chętnie go kiedyś wypróbuję:) Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio używałam maski do włosów Pilomax i jestem nią oczarowana :D zastanawiam się nad kupnem szamponu i odżywki.
    Moją opinię o masce możesz przeczytać na blogu - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inne wersje tego szamponu i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Wpadnij: http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam nic z Pilomaxu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale coś czuję że sporo straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też się spisała ta firma :D i w dodatku bardzo ją polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje sie fajny :D I juz polecilam siostrze bo ja mam ciemne wlosy :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ciemne włosy więc raczej na szampon do takich bym się skusiła- a firma zbiera dobre noty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam już szampony z Pilomaxu i były dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zadnego szamponu od nich nie mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam okazji stosować tych szamponów i chętnie się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukam właśnie czegoś do włosów blond, a nie próbowałam jeszcze nic tej marki, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu używałam oczyszczający z pilomax, rewelacyjnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny sięgnijcie po nową serię tricho tej samej marki. Naprawdę wymiata! Słodko pachnie, peeling świetnie się pieni, a maska bardzo nawilża włosy. Ma tez pobudzić ich wzrost na co bardzo liczę!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)