Yankee Candle - Fireside Treats

Cześć!

Co u Was? Zima przyszła? :) 
Dzisiaj recenzja wosku, którego zapachu trochę się obawiałam. Przedstawiam Wam wosk Fireside Treats :) 


Ciągną się w nieskończoność i pachną kuszącym, roztopionym cukrem. Przypiekane w żywych płomieniach wieczornego ogniska pianki to smak dzieciństwa i wspomnienie upływających w doskonałej atmosferze spotkań z przyjaciółmi. Słynne, topione Marshmallows to także zjawiskowa kompozycja Yankee Candle, która – przybierając formę naturalnego wosku – pachnie karmelizowanym cukrem, słodkim lukrem i ledwo wyczuwalną nutką najprawdziwszej, ogrzanej w płomieniach wieczornego ogniska laski wanilii.

 Mimo obaw jakie mną miotały, zapach przypadł mi do gustu. Jest bardzo podobny do Merry Marshmallow :) Delikatna wanilia, topiony cukier - to połączenie na pozór wydaje się być bardzo słodkie i duszące. Fakt faktem, jest słodko, ale nie ma żadnej mowy o tym, że zapach jest męczący. 
Jest idealny na jesienno zimowe wieczory, przy książce i kakao ;D 
Nigdy nie miałam okazji jeść takich pianek. Gdy palę zapach, kusi mnie, żeby kiedyś spróbować! :)

Moja ocena: 6/6

Ja bardzo polubiłam ten zapach i bardzo Wam polecam zakupy na Goodies.pl!!! Miła obsługa, bardzo szybka wysyłka! Nic, tylko kupować! :) 




14 komentarzy:

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)