Butterfly - baza pod cienie do powiek

Witam!

Czy u Was też dziś zrobiło się biało? U mnie tak! :) Nie lubię śniegu, ale gdy spada ten pierwszy, zawsze mnie to cieszy, gorzej jest później. 
Jakiś czas temu od Pana Piotra ze sklepu Verona, dostałam do testów, bazę pod cienie. Co o niej sądzę? Zapraszam do dalszej części postu...



Baza znajduje się w tubce o pojemności 7 ml, która wykonana jest z miękkiego plastiku, co bardzo upraszcza wydobycie kosmetyki z wewnątrz. 



Kilka słów od producenta:

Baza pod cienie do powiek Perfect Eyeshadow Primer Butterfly o wyjątkowych właściwościach, która ekstremalnie przedłuża trwałość makijażu. Wyrównuje koloryt skóry oraz idealnie przygotowuje do aplikacji cieni. Gwarantuje nienaganny makijaż przez cały dzień.


Po okręceniu zakrętki, naszym oczom ukazuje się dziubek, przez który wydobywamy bazę. 


Kremowa i lekka konsystencja, w kolorze beżowym. Ma specyficzny zapach. Baza ładnie wyrównuje koloryt skóry, na powiekach. 


Od jakiegoś czasu szukałam jakiejś dobrej bazy pod cienie. Chciałam spróbować czegoś taniego i dobrego. W tym kosmetyku miałam duże nadzieje, a co się okazało? 
Gdy zaczynałam testowanie bazy, rzuciłam ją od razu na głęboką wodę. Nałożyłam na nią cienie, które w ogóle nie lubią się z moimi powiekami. Przez kilka godzin dawała radę, ale efekt końcowy okazał się tragiczny. Podejście drugie również skończyło się źle dla bazy. Próbowałam też, nakładać ją na powiekę i zrobić kreskę eyelinerem. Niestety i to starcie było dla niej przegrane.
Baza nie sprawdziła się u mnie, z czego jest mi bardzo przykro. Myślałam, że da sobie radę i utrzyma cienie w rydzach. Niestety moje tłuste powieki wygrały. Osoby, które nie mają tego problemu, z całą pewnością byłyby zadowolone z tego kosmetyku. 
Po za tym, baza bardzo ładnie podbija kolor cieni.

Moja ocena 2/6 

Baza kosztuje około 8 zł. Zachęcam Was do zaglądania do sklepu Verona, jak i na ich fanpage :)
Mimo wszystko, dziękuję firmie i Panu Piotrowi, za możliwość testowania kosmetyku. 


Fakt, ze dostałam kosmetyk za darmo, nie wpłynął na moją opinię!


Pozdrawiam. 



24 komentarze:

  1. Nie używam, ale może jak bedę zamierzała kupić to właśnie te kupię!


    Zapraszam do mnie kliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czytaniu ze zrozumieniem jest połowa sukcesu jak mawiała moja chemiczka :) Chociaż może jednak ocena produktu 2/6 kogoś zachęca.

      Usuń
    2. tak kłania się czytanie ze zrozumieniem,bo na końcu było dodane,że jak ktoś nie ma tłustych powiek to u niego może się ta baza sprawdzić ;)

      Usuń
  2. A mi się marzy baza Lime Crime <3 może mikołaj przyniesie pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jako bazy używam korektor z colLection:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cieni nie używam i jak na razie baza nie jest mi potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz wiem czego omijać, cienie tez sie nie trzymają moich powiek, wiec bede szukać czegoś trwalszego niż to. A teraz moje kolejne czepialstwo, przepraszam : "Fakt, ze dostałam kosmetyk za darmo, nie wpłyną na moją opinię!" Chwała Ci za to, ale albo "wpłynął", bo opinie juz znamy, albo darmowe kosmetyki nie wpłyną w przyszłości na Twoje opinie.
    Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież zdarza się najlepszym ^.^
      a każdy jest TYLKO człowiekiem :P

      Usuń
    2. No jasne, że tak! :) Zdarza się ;)

      Usuń
  6. Czasem zdarza mi się problem przetłuszczających się powiek, więc myślę że też mogłaby nie zdać u mnie egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie kosmetyki butterfly, ale szkoda ze ta baza im nie wyszla ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam tłuste powieki :/ ale używam bazy z Igruszka i jestem zadowolona z tego jak utrzymuje cienie czy eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze taka fatalna.:/
    Jak to się mówi nie zawsze piękne
    opakowanie kryje
    Wspaniałą zawartość....

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze sir nie sprawdzil... juz myslalam ze bede kupie tanio dobra baze pod cienie:)
    Szkoda.
    Zapraszam tez do mnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mam ich bazę pod podkład i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cieni rzadko używam, ale jak już to stosuję bazę pod cienie Artdeco - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odstrasza mnie ten słoiczek i grzebanie w nim paluchami ;c

      Usuń
  13. Zoeve matującą wypróbuj mówię Ci! Essence jest strasznie żółta :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że kiepska z niej baza. Ja mam obecnie z Avonu i nawet radzi sobie z moimi tłustymi i opadającymi powiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że niewypał, bo podoba mi się jej forma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam tej bazy ale opini o niej mozna sie było domyslic :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poleciłabym Ci bazę Kobo bo u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Tylko że Ciebie uczuliła :( :*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)