Majowy przegląd zdjęć instagramowych ;)

Hej!

Dziś pierwszy dzień siedzenia w domu. Ja nie wiem co ja mam ze sobą zrobić. Tragizm. Trzeba będzie się przeprogramować xD 
Jak co miesiąc, tradycją na moim blogu stał się przegląd zdjęć z instagramu. Jeśli chcecie mnie śledzić na bieżąco to zapraszam TU klik klik :)


Moja różowa pantera - na majówkę :)


Po pięciogodzinnym staniu w kolejce do kolejki, taki widok zastaliśmy na Kasprowym...


Myślałam, że się zapłaczę. Poszliśmy coś zjeść i wyszliśmy i... takie widoczki... *.*


Gdy szliśmy do Jaskini Mroźnej, na początku szlaku stała kobieta, która wędziła oscypki. G. kupił mi oscypka z rydzem. Mniam. Później wróciłam po żurawinowego ;D


Na Kasprowym, ktoś sobie bałwana ulepił xD


Czekolada z Orlena zawsze spoko xD


Bukiecik od Chrześniaka  


Szalona Bridget. Po lekturze tej książki zaczęło mi lekko odbijać, przeszło na szczęście xD


Lektor - dobra książka. Obejrzyjcie sobie film! Polecam!


Cosmopolitan z żelem Original Source - żel mój, a gazetę dałam siostrze xD


Rybki odpustowe xD Mamusia kupiła ;)


Porównywałam sobie odcienie Revlonu...


Takie mam widoczki jak wracam do domu. Zrobiłam zdjęcie, bo spodobała mi się lilia wodna, która kojarzy mi się z przyjaciółką xD 


Pewnego dnia zostawiłam w domu książkę, którą czytałam. Poszłam do biblio, wypożyczyłam najcieńszą książkę, jaką znalazłam. I w sumie dobrze trafiłam ;) jak się kiedyś będziecie nudzić to przeczytajcie tą książkę. Leciutka i szybko się czyta (w kilka godz) :D


Książka, którą przeżywałam nawet przez sen xD


Kawa zawsze spoko ;)


Otwieram peeling, a on w wyglądał jakby był w połowie zużyty o.O


Pazurki mojej siostry ;) Ona kocha pomarańcz ;) 


Sezon na sandały uważam za otwarty xD wtedy i tak zmarzłam w stopy ;c


Spodobał mi się ten plakat... *.*


Przepraszam dieto. 


Tak spędzałam niedzielne popołudnie ;)


Najlepsza przekąska! :D Przepraszam dieto vol. 2


Dobra książka, choć wolałam "Coś pożyczonego" :D


Najnowszy nabytek... Niech się tylko stopy złuszczą... xD


Bardzo smaczny koktajl! Truskawka, banan i jogurt naturalny ;)


Mam nadzieję, że Wam się podobało. Zapraszam na mój instagram ;) 












20 komentarzy:

  1. Kusisz popcornem i oscypkiem, nabrałam aż ochoty na takiego zgrillowanego.
    Kilka razy czytałam już Bridget Jones, lubię czasem do tego wrócić, bo zawsze mnie rozbawia i pociesza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciekł mi cały komentarz przez jakiś błąd bloggera :/
    Narobiłaś mi ochoty na popcorn i grillowanego oscypka! No i Bridget bardzo lubię, czasem wracam do niej, bo zawsze poprawia mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lektor - film nie zachwycił mnie aż tak..

    OdpowiedzUsuń
  4. Oscypka to bym zjadła ;D Ten peeling wygląda jak taki prawdziwy miód ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie przeglądy zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są przeglądy :) Uwielbiam popcorn :3 mogłabym jeść go codziennie niemalże xD Ale co za dużo ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż zdjęć :) sandałki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama pijam taki koktajl - sporo czytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oscypek z rydzem?! omatko ja chcę!

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjecia ;) uwielbiam popcorn ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. o widzisz,i ty masz gazetkę z żelem

    OdpowiedzUsuń
  12. nów zatęskniłam za górami. fajna panterka na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. też udało mi sie zdobyć ten numer Cosmo z żelem OS :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia.Oscypki z żurawiną pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajna ta panterka na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam instgram, zwłaszcza wieczorkami lubię przeglądać tam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne sandały, oscypka też bym zjadła :] Na Orlenie jednak jestem fanką hot dogów i donutów Milki :D
    Chciałam kupić Cosmo z żelem, ale nigdzie dostać nie mogłam :( To wydanie majowe czy czerwcowe? ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)