Diamond Cosmetics - Shinelaq 020 Green Glass

Witam. 

Dziś przedstawiam Wam drugi z pięciu kolorów lakierów do paznokci Shinelaq. Jest nim 020 Green Glass. Ja nazywam go kolorem syrenim, gdyż kojarzy mi się z kolorem ogonów owych stworzeń :) 

Nie będę rozpisywać się o buteleczce i pędzlu, gdyż robiłam to w poprzednim poście klik klik :) 







Lakier bardzo dobrze się nakłada i ma dobre krycie. Już po pierwszej warstwie nie ma żadnych prześwitów. Ja z przyzwyczajenia nakładam dwie. 
Szybko schnie. Wciąż za minus uważam to, że strasznie śmierdzi. 
Chcę ten kolor w hybrydzie! :) 

Lakier możecie nabyć TU za 7,50 :) 

Moja ocena 6/6 



19 komentarzy:

  1. Przyjemny kolorek, chociaż nie do końca mój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki z Wibo i ma identyczny kolorek! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek bardzo ładny,uwielbiam takie odcienie ,ale bardziej wolę matowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie niestety, wydaje mi się troszkę tandetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor piękny i tak ładnie się świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny lakier, jestem zachwycona kolorem

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, przyciąga wzrok :) ale osobiście bym takiego nie kupiła :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski jest... przypomina mi morze w słoneczny dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. choć takiego wykończenia nie do końca lubię ale o dziwo spodobał mi się bardzo :) Pięknie się mieni!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny kolor,kojarzy mi się z wakacjami :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny lakier choć do pracy na co dzień raczej się nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też właśnie je testuje i zapach jest okropny, wcześniej miałam problem bo bąbelkowały ;/ rzeczywiście syreni kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekny przyciaga uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobny kolor z Golden Rose, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)