Ku przestrodze...

Cześć!

Dziś notka ostrzegawcza.
Jakiś czas temu na fanpage "Pracownia Babcinej pościeli" ukazał się post w którym pisano, że poszukują blogerek, które wstawią post na swoim fp, za co za 2-3 dni dostaną poszewkę na poduszkę i pochwalą się nią na blogu. Wstawiłam post, napomniałam o pościeli, zalinkowałam stronkę. I co? Jak się pewnie domyślacie paczki nie dostałam. Napisałam, że termin minął, na blogu nie pokaże, bo nie mam co. To mi odpisali, że paczka została wysłana z opóźnieniem. Tjaaa... Poczekałam cierpliwie tydzień i paczki jak nie było tak nie ma. Zrezygnowana, napisałam jeszcze raz, że to są jaja, że ja rezygnuję. To dostałam odpowiedź, że jak paczka dojdzie to mam ją zwrócić na ich koszt. 

Pod postem reklamującym "Pracownię babcinej pościeli" dostałam komentarz, że oni oszukują. Nie chciałam w to wierzyć i po cichutku liczyłam, że to nieprawda i, że dostanę poszewkę, którą chciałam dać Chrześniakowi. Kobieta, która to napisała miała niestety rację. Z tego co się orientuję, to ktoś wygrał tam rozdanie i nie dostał nagrody. I owy ktoś napisał na fp PBP, że są oszustami... Komentarz znikł tak szybko jak się pojawił. Heh, ciekawe... MAGIA? Nie sądzę. 

Nie będę nikomu robić darmowej reklamy! ;c 

Uważajcie sobie na nich!

38 komentarzy:

  1. U mnie to samo! Napisałam im maila, to odpisali, że wysłali poszewkę z opóźnieniem i podobnie, jak u Ciebie dalej paczuszki nei dostałam! Oszuści, poszukujący darmowej reklamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie są skreśleni... reklamę usunęłam z fp!

      Usuń
    2. I nie dostaniesz,oni nie mają żadnych stanów magazynowych

      Usuń
  2. Jak mnie wkurza coś takiego, przecież takie oszustwa zawsze prędzej czy później wychodzą na jaw i robią tylko antyreklame. Łeeeee.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te znikające komentarze u nich :/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że ty też zdecydowałaś się napisać... Mi dzisiaj dodała komentarz jedna dziewczyna, która robiła u nich zakupy... skończyły się podobnie. A znikających komentarzy się nie wyprą bo też je widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę kolejny już post na temat tej firmy
    żenujące...powinni wstydzić się a nie kasować wpisy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że taka akcja w ogóle była - koszmar

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety są i takie firmy, nieudane współprace też mi się zdarzyły niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za ostrzeżenie no co za chamstwo,jak tak można!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za oszuści :/ przykra sprawa, dobrze, że piszesz o tym.

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam już o tym ;/ bezczelne oszustwo ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam o tym niedawno. Niestety, takie osoby też są na świecie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Yyy...wczoraj zrobiłam u nich zakupy, mam nadzieję, że tu się wywiążą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam własnie u Karoliny już, że oni oszukują:/ Idę odlajkować fan page ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ich stronę, ale nie sądziłam,że to są takie dziady;p

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam wczoraj o tym u Karoliny..., nóż w kieszeni się otwiera ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety takie jest życie... jak czasem blogerki wykorzystują firmy, a jak widać teraz firmy również wykorzystują blogerki... najlepiej wszystko załatwiać indywidualnie z firmą ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć.. Niestety nadal pełno jest takich firm:\

    OdpowiedzUsuń
  18. przecież to jest dla nich wielka anty-reklama, po co odwalać takie numery?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca. Dobrze, że ostrzegłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pracownia Babcinej Pościeli faktycznie prowadzi działalność niosącą przesłanki art. 286 Kodeksu Karnego. Pani Agnieszka (właściciel) nie wiadomo, czy od początku swojej działalności miała plan wyłudzać pieniądze, czy przyszło jej to z czasem. Grunt, że ma teraz na głowie windykację ok. 30 000 długu i pewnie dalsze sprawy będą wobec niej wszczynany. Uważajcie na tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  21. masakra, dobrze, że nie miałam do czynienia z tą firmą ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie odpisali ze 3 razy był kurier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://decoupagezetki.blogspot.com/2013/10/uwaga-na-oszustow.html tez już to opisałam

      Usuń
  23. To okropne... A pamiętam jak Karolina ze Stylizacji chwaliła ich na swoim kanale... Zrobili sobie darmową reklamę, a teraz co? Miałam Córci taki śliczny prezent sprawić i dupa... :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też zaliczam szeregi grona oszukanych :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Was oszukała nie wysyłając obiecanej poszewki, a na fb jest cała rzesza ludzi, którzy jej zapłacili spore kwoty (bo ta pościel tania nie jest) i szukaj tatka latka :/
    Nie mają ani pieniędzy, ani pościeli.
    Komentarze są usuwane, a kupujący blokowani
    :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie napisane. Brawo dla autora.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)