My secret - kiwi

Heeeeeejo Dziewuszki :)

Dziś chciałabym Was zapoznać z moim nowym kochankiem, którego poznałam u Jamapi ;D Jak Wam się podoba? 


Bardzo fajnie się go nakłada, ale nie kryje zbyt dobrze. Po pierwszej warstwie prezentuje się tak:


 Zaś po dwóch warstwach już jest o niebo lepiej, kolor jest intensywniejszy, ale białe końcówki nie są do końca zakryte. Nie chciałam już malować trzeciej warstwy, bo co za dużo to niezdrowo ; ) 



Lakier przy malowaniu pachnie. Na początku wyczułam śmierdzącą woń zwykłego lakieru, ale po chwili ona znika i nozdrza są pieszczone pięknym zapachem kiwi, który utrzymywał się 3-4 godziny po malowaniu. 


Kolor jest intensywny i bardzo zielony ;) jak na kiwi przystało w środku są malutkie czarne kropeczki imitujące owoc :) 


Wytrzymałość: Pierwsze lekkie starcia końcówek zauważyłam po 3 dniach. Więc jest bardzo dobrze. W pierwszy dzień byłam pewna, że coś odpryśnie. Długi prysznic, później mycie naczyń bez rękawiczek... i NIC! :D 



Ja jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i już wiem, że zaprzyjaźnię się z innymi kolorkami :D Za 8 zł takie cudeńko! Ja płaciłam dwa razy więcej nie raz za lakier i nie był tak wytrzymały jak ten. Będę go nosić do znudzenia ;) 

EDIT: Lakier przy innej okazji pachniał przez cały dzień <3 a gdy przestał, nałożyłam top coat i znów pachniało <3

48 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten kolorek :) A jeśli faktycznie pachnie kiwi to już w ogóle szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie moja bajka ale fajnie popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie bardzo w moim guście, ale jak taka rewelacja to moze pokuszę się na inny? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa tego zapachu :)kolor bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest na prawde piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to faktycznie z tym zapachem to niezły bajer :-D kolor bardzo mi się podoba, widzę że są znowu te papużki które mi się ostatnio spodobały :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Uwielbiam takie intensywne i świeże paznokcie :)

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor,też go chce :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O Matko! Jak zobaczyłam pierwszą fotkę z papużkami, to myślałam, że są żywe! ;) A kolor- bajeczny- kocham wszystko, co zielone. No i jeszcze jak piszesz, że zapach przypomina kiwi to już kompletny odjazd!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też myślałam, że są żywe , ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za zielonymi kolorami, ale ten nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu, ale poczułam zapach kiwi xD

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor ciekawy:) całkiem fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek jest świetny - taki idealny na wakacje :) Szkoda tylko, że tak krótko pachnie - ja mam żółty z Rimmel'a i zapach utrzymuje cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie moja bajka, ale fajnie popatrzeć ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam ten lakier na blogach nie raz i mi się osobiście bardzo podoba, uważam że te drobinki to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez myslalam ze to zywe papuzki:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Co prawda na kiwi mam alergię, ale kolor lakieru jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podoba mi się kolor, ale chętnie bym powąchała <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam już na wielu blogach i bardzo mi się podoba za każdym razem jak go widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakier bardzo fajny jednak nie do końca jest to mój kolor :) fajnie ze jest trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki żabi kolorek:P ale jakoś nie bardzo mi się podoba. ejj nie żartuj! chciałm właśnie ten kupić, ale jednocześnie chcę się opalić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest cudowny też chcę taki xD

    OdpowiedzUsuń
  25. zapach kiwi uuuu ciekawe :D
    ładny kolorek ja jeszcze nie mam zieleni w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  26. Pachnie podczas wysychania :O podziel się kochankiem :D świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oryginalny kolor, chciałabym taki! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super, bardzo intensywny akcent :) będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie w którym są do wygrania ciuszki :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiwi na pazurkach..:) brzmi zachęcająco:):)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow pachnący lakier to jest to! kolor kiwi jest the best

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię lakiery my secret, są w stanie wytrzymać nawet chlorowaną basenową wodę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny kolor. Chcę go! Żeby nosić i wąchać. :P

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)