Novex - maska z olejem kokosowym - Fryzomania

Moje włosy to moje oczko w głowie. Lubie kiedy są w dobrej kondycji: co niestety utrudnia ich kolor, ponieważ raz na jakiś czas muszę ich poddać rozjaśnianiu. Dlatego naprawdę zwracam uwagę na to, co stosuję. Ostatnio w moje ręce wpadła maska z olejem kokosowym Novex. Odkąd pamiętam moje włosy bardzo dobrze go tolerowały i odwdzięczały się pięknym wyglądem. Jak jest teraz? 


Opakowanie maski ma bardzo optymistyczny wygląd. Na myśl przychodzą tropikalne wakacje, z drinkami z palemkami i piciem wody kokosowej wprost ze środka orzecha. Jest to najmniejsza dostępna pojemność maski - 210 gram. Można ją dostać także w większych gramaturach: 400 g i 1 litr. 


Na oryginalnej etykiecie nie znalazłam informacji w języku polskim. Jednak jest naklejka z najważniejszymi informacjami w języku polskim. 




Maska ma bardzo przyjemną, śmietanową konsystencję, w kolorze kremowym. Pięknie pachnie, co dodatkowo uprzyjemnia stosowanie. W składzie maski jest miazga kokosowa, olej kokosowy i witamina E. 
Nie trzeba jej nakładać zbyt dużo, dlatego na trochę wystarczy.


Moje włosy od jakiegoś czasu są w całkiem niezłej kondycji, ale dlaczego miałabym im odmówić trochę dzikiej przyjemności z używania maski kokosowej. Różnicę zauważyłam już po pierwszym użyciu, kiedy włosy były bardzo sypkie i co najlepsze, układały się tak jak chciałam. 
Włosy po dłuższym użytkowaniu (co drugie mycie) są bardzo zregenerowane, nawilżone. Są gładkie i ujarzmione. Tego mi było trzeba! 

Jeśli Twoje włosy są suche, łamliwe i potrzebują natychmiastowej regeneracji, nie wahaj się! Ta maska zrobi z nimi porządek! 

Maskę dostaniecie w sklepie Fryzomania w cenie 15 zł za 210 ml. 

Pozdrawiam! :) 

2 komentarze:

  1. Myślę, że moje włosy polubiłyby się z tą maską. Chętnie ją wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze działa kokos na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)