Pudełko UROK edycja XVIII

Kochani, co u Was? Odpoczywacie? Razem z Grześkiem dziś się wylegujemy do góry brzuchami. Odpoczywamy ile wlezie. 
Z okazji święta, bardzo luźny post. Chciałam Wam pokazać, zawartość najnowszego pudełka InspiredBy UROK edycja XVIII. Zapraszam! :)  


Zaraz po otwarciu pudełka znalazłam kilka ulotek, w tym zniżki i broszurę z opisem zawartości pudełka. A oto co w nim znalazłam: 


SheFoot - złuszczająca maska do stóp. Akurat miałam w planach zakupić skarpetki złuszczające i zrobić coś dobrego dla stóp. Bardzo fajnie się trafiło. Jak najbardziej na plus. 


Moja farma urody - sól do kąpieli. Po zmianie wystroju łazienki, mamy głęboki brodzik, z którego można korzystać jak z wanny, dlatego cieszę się z obecności soli w pudełku. W swoim składzie zawiera olejek z kwiatów czerwonej koniczyny, olejek z kwiatów rumianku, drzewa różanego, cynamonu, goździka, słodkiej pomarańczy, Ylang-Ylang. Jej zadaniem jest odmłodzenie, regeneracja, łagodzenie podrażnień, antystresowe, nawilżające, niwelowanie zmęczenia i osłabienie. Może być ciekawie. 


Podopharm - szampon wzmacniający do skóry atopowej SKINFLEX - jest to bardzo delikatna baza szamponowa, dla skóry wrażliwej. Zapobiega nadmiernemu wypadaniu. Będzie dobry dla Grzegorza, ale ja też sobie nie odmówię użycia. Spodziewajcie się recenzji. 
Podopharm - maska do dłoni i stóp. W swoim składzie zawiera olej bawełniany, witaminę E, masło shea, lanolinę. Jej zadaniem jest nawilżenie i regeneracja naskórka. Będzie dla nas idealna, ponieważ po remontowych porządkach, mamy bardzo mocno przesuszone dłonie. 


Neuronica - liftingujące serum do ciała. Ma zapewnić ujędrnienie skóry, poprawić napięcie i elastyczność. Mam zamiar je wykorzystać. 


Deborah Milano - podkład Dress Me Perfect - odcień 0 (fair rose) dopasowuje się do skóry, idealnie współgra z nią naturalną tonacją. Tuszuje niedoskonałości i nadaje skórze gładkość i piękny wygląd. Mimo, że to odcień 0, kolor jest dla mnie za ciemny. Zostawiam go na lato :) 
Cashmere - baza pod cienie. Jest to ta sama baza, którą znalazłam miesiąc temy w ShinyBoxie. Niestety jej termin ważności jest do stycznia 2018, także nie zdążę jej zużyć, a mam już dwa opakowania... 


O'Herbal - spray zwiększający objętość cienkich włosów, z ekstraktem z arniki, ma podnosić włosy u nasady, nadając im natychmiastową objętość bez obciążenia. Ułatwia układanie włosów. Moje włosy są cienkie i bez jakiejkolwiek objętości, dlatego dam szansę owemu spray'owi. 


Pakamera - szampon do skóry wrażliwej, jego delikatna formuła, jest odpowiednia dla całej rodziny, również dla dzieci. Nie podrażnia skóry, nie zawiera SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych. To już drugi szampon w tym pudełku. Tego nigdy za wiele. Dzięki obecności pompki, będzie łatwy do wykorzystania pod prysznicem.


Jedynym minusem pudełka jest baza, z krótkim terminem ważności. Oprócz tego, zawartość jest bardzo dobra. Jestem mile zaskoczona. 
Ostatnio pudełka UROK są o wiele lepsze niż ShinyBox, dlatego zachęcam Was do subskrypcji, klikając w ten link

Pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Mi ten ostatnio UROK podoba się dużo bardziej niż Shiny. I tym razem zawartość bardzo na plus, ale bazę mogli sobie darować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No całkiem fajna zawartość, myslę, że ja też byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna zawartość :)a sama kolorystyka pudełka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawartość, która pewnie przypadłaby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak właśnie pomyslałam, że odcień raczej będzie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, a to już świateczna edycja ;D?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna zawartość pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze baza ma termin waznosci tak krotki, ktos chcial sie pozbyc zapasow :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zawartość tego zestawu by mnie ucieszyła, szczególnie szampon

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś do końca nie jestem przekonana do tego typu BOXÓW - choć nie powiem,bo czasami coś mnie w nich zauroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)