Yankee Candle - All is Bright

Wytłumaczcie mi jedną zależność: weekend mija nieubłaganie, a tydzień ciągnie się w nieskończoność... Jak to jest? 
Od czego mamy umilacze? Ich zadaniem jest umilić nam czas oczekiwania na piątek. Dlatego postanowiłam odpalić wosk All is Bright


Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachowej mieszance musujących cytrusów połączona z nutą ciepłego piżma.

Wiem, że święta minęły już jakiś czas temu. Skuszona opisem, skruszyłam spory kawałek tarty do kominka, odpaliłam tealight... 
Pierwsze co poczułam to mocne orzeźwienie. Połączenie cytrusów: cytrynę, limonkę i nutkę pomarańczy. Gdzieś w tle, czułam piżmo, które z minuty na minutę wychodziło coraz żwawiej. 
W pewnym momencie zaczęło dominować. W innych połączeniach piżmo w ogóle mi nie przeszkadzało. A tu wręcz przeciwnie. Ta ciepła nuta, zaczęła mnie męczyć... 
Moja mama gdy weszła do domu, poczuła zapach i zapytała, czy to przypadkiem nie jest różany zapach. Tym pytaniem wygrała wszystko... :D
Z mojej strony powiem Wam tyle, że miłości z tego nie będzie. Albo niech orzeźwia, albo niech ociepla.

Moja ocena: 3/6 

Dostępność: Goodies
Cena: 9 zł.

A Wy lubicie tego typu połączenia? 

Całuję!


9 komentarzy:

  1. Ja na niego się nie skusiłam, ale z opisu wnioskuję, że nuty zapachowe przypadłyby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi zapachami, cytrusy nie są dla mnie. Za to piżmo tak. Lubie takei ciepłe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. piżmo nie jest moją ulubiona nutą zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myslę, że bym się z nim polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go kupić, choćby za względu na piżmo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cytrusowe zapachy więc jestem bardzo ciekaw tego połączenia z piżmem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A w moim przypadku wyczuwam go na sucho i na początku palenia, a później nic..

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się zaraziłam miłością do wosków, bardzo lubię Black Coconat;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ostatnio królują letnie zapachy, choć śnieg za oknem :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)