Joanna poleca Joannę - odżywka z keratyną.

Cześć!

Niedawno Wam pisałam o szamponie z serii Joanna Keratin, o którym możecie przeczytać tutaj. Dziś przychodzę do Was z odżywką. Jak się sprawdziła? 


Odżywkę dostałam w czarnej butelce, która w zasadzie mało czym różni się od szamponu, jedynie kolorem zakrętki. Z tyłu opakowania znajdują się szczegółowe informacje o produkcie.

Po otwarciu kliku, naszym oczom ukazuje się niewielki otwór, przez który wydobywam odżywkę. 



Konsystencja jest na tyle gęsta, że nie przelewa się przez palce. Odżywka jest w kolorze białym i bardzo ładnie pachnie. Właśnie ten zapach jest jednym z głównych powodów, dla których uwielbiam stosować tą odżywkę. 


Skład:


Tak jak wspominałam w ostatnim poście, nie mogę używać szamponu i odżywki z tej serii w duecie, gdyż to doprowadza do przetłuszczenia się włosów. 
Stosuję ją po dokładnym oczyszczeniu włosów. Po każdym szamponie oczyszczającym, moje włosy są splątane i suche. Gdy nałożę odżywkę, od razu czuję ogromną różnicę. Włosy są gładsze i nie ma problemu z ich rozczesaniem. Gdy wyschną, dość dobrze się rozczesują i pięknie się błyszczą.
Odżywkę nakładałam od połowy długości, gdyż bałam się, że za bardzo obciąży mi włosy. 
Lubię ją stosować ze względu na zapach, który jest dość świeży i przyjemny. Zostaje na włosach do następnego mycia. 
Tak samo jak jej brata, polecam osobom które mają włosy suche i łamliwe. Moja mama używa duetu z serii Keratyna i bardzo sobie go chwali, gdyż jej suche włosy są zregenerowane i nawilżone. 

Moja ocena: 5/6

Odżywkę można dostać w prawie każdej drogerii, w cenie około 10 zł. 

Znacie tą serię? Jeśli chcecie się dowiedzieć coś nie coś o kosmetykach Joanna, zapraszam na fanpage Labolatorium kosmetyczne Joanna

Pozdrawiam! :)





13 komentarzy:

  1. Tej jeszcze nie miałam. Za taką cenę chętnie sobie kupię tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy na moich włosach ta odżywka by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jak na tą cenę to chyba warto kupić taką odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tej serii ciekawa :) Muszę ją kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawiła; )
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że jesteś zadowolona, ja używam głównie masek kallos do włosów, odżywki rzadziej stosuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze produktów Joanna do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam jeszcze tej odżywki ale bardzo lubię produkty z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)