Pilomax - odżywka bez spłukiwania

Witam. 

Odkąd pamiętam, używam odżywek bez spłukiwania, w spray'u. Ułatwiają one rozczesywanie, niekiedy nabłyszczają. Na tapetę wchodzi takowa odżywka od Pilomaxu. Co o niej sądzę? 


Odżywka mieści się w 100 ml butelce. Opakowanie wykonane jest z grubego i nieprzeźroczystego plastiku, przez co, nie możemy kontrolować ile odżywki nam jeszcze zostało. 

Butelka została wyposażona w atomizer, dzięki któremu wydobywamy odżywkę prosto na włosy. 


Skład:


Ja odżywki używałam zaraz po myciu, przed rozczesywaniem. Na wilgotne włosy kilka razy psikałam, z odległości kilku centymetrów. 


Dzięki tej odżywce, nawet poplątane po myciu włosy, nie sprawiały żadnego problemu. O ciągnięciu mogłam zapomnieć. Szczotka sunęła gładko. 
Po umyciu samym szamponem i po użyciu odżywki, moje włosy były błyszczące i nawilżone. 
Odżywka nie poprawiła stanu moich włosów, jedynie tworzyła powłoczkę, która chroniła je przed czynnikami zewnętrznymi. 
Nie powodowała przetłuszczania się włosów. 

Moja ocena: 6/6

Odżywkę możecie nabyć na stronie sklepu producenta w cenie 12,50. 
Ja polecam ją z całego serca. 

Pozdrawiam. 



16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze z Pilomaxsu odżywki w spreyu.Świetnie jak się tak wzorowo sprawdziła,może w przyszłości skusze się na nią .

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Waxu jeszcze nic nie miałam, może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta odżywka to mistrzostwo. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że bardzo bym ją polubiła!

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby tak moje włosy je lubiły... ale nie zaraz tłuste i oklapnięte;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubiłam swoja, do momentu gdy zobaczyłam jaka jest różnica miedzy ta z pilotażu a glisskurem. Niebo a ziemia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że się sprawdziła:) ja obecnie używam odżywki w sprayu z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym sobie taką sprawiła ale do włosów ciemnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji włosów od Pilomax :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zakupiłabym taką do włosów ciemnych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie, chociaż rzadko sięgam po odżywki w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skoro włosy dobrze sie rozczesują to jest to coś dla moich poplątańców :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)