Wakacyjne ROZDANIE z paletkami MUA !!!

Hej! 

Mamy lato! Mamy wakacje! Czego chcieć więcej? No tak, czego? A może ktoś chce paletkę MUA? No więc, kto chce?! :) Ty, Ty, a może Ty? Zgłaszaj się do rozdania! Jest tylko kilka warunków i może szczęście się do Ciebie uśmiechnie ;) 



*Warunkami koniecznymi jest obserwacja bloga, polubienie fejsa klik.
*Warunkami niekoniecznymi :D jest wstawienie banerka na bloga lub fejsa, obserwacja instagramu klik . 

Wybierz też paletkę którą chcesz wygrać:


















Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jestem ja, Whatka - właścicielka bloga encepencce.blogspot.com,
2. Warunkiem wzięcia udziału jest bycie publicznym obserwatorem bloga i polubienie fanpage. 
3. Dodatkowe losy dostaniesz za wypełnienie nieobowiązkowych punktów.
4. Jeśli bierzesz udział w rozdaniu, a jesteś niepełnoletni/nia musisz mieć zgodę rodziców. 
5. Rozdanie trwa od 07.07do 08.08 BR
6. Wyniki rozdania ogłoszę do 3 dni po zakończeniu konkursu. 
7. Zwycięzcę wybieram drogą losową.
8. Na maila z danymi zwycięzcy czekam 3 dni od ogłoszenia wyników, jeśli się nie zgłosi losowanie zostanie powtórzone.  
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
10. Nagrodę wyślę do 7 dni po otrzymaniu danych do wysyłki. Wysyłam tylko na terenie Polski! 
11. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie i konkursie.





Wygrywa jedna osoba. Może szczęście uśmiechnie się właśnie do Ciebie? :) Życzę powodzenia!






44 komentarze:

  1. Wysłałam :D
    Ale tak jak Ci mówiłam - nie wygram, bo szczęścia w grach losowych nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś z nagrodą - jak zdecyduję się na jakąs paletkę to wyślę zgłoszenie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Was trochę porozpieszczać :*

      Usuń
    2. Dobra, wysłałam. :D

      Usuń
    3. Mam małą prośbę..od 24 lipa do 11 sierpnia nie będzie mnie w kraju jak i prawdopodobnie nie będę miała dostępu do internetu. Chciałabym Cię prosić, żebyś w razie wygranej poczekała na mnie. :)) Z góry dziękuję. :)

      Usuń
  3. Nie mogę się zdecydować na paletkę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. dla paletek, które mnie kuszą od dawien dawna musiałam się zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała propozycja na nagrodę :D Poszło zgłoszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze pomyślę nad tym rozdaniem aczkolwiek bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne:P mam w domu trzy nr 2,4 i 8;) polecam gorąco:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Faaaajna nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i ja spróbuję szczęścia, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszło kochana! ;*
    świetne rozdanie :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłane, ale i tak nic nie wygram :))

    OdpowiedzUsuń
  12. za duzo do wyboru ;P Zgłosiłam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poszło:) teraz trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia, mam swoją nr 4 i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. poleciało!
    powodzenia wszystkim!
    http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne i ciekawe paletki. pomysł z rozdaniem - świetny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wysłałam zgłoszenie :) Fajne te paletki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysłane, numer 4 wielkie love <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A wyślę swoje zgłoszenie :) Może w końcu los sie do mnie uśmiechnie? :) A strasznie chciała bym mieć tą paletkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni będą pierwszymi podobno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawie w ostatniej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też wysłałam swoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)