Yankee Candlee - Summer Scoop + przypomnienie o TzM

Cześć! 

Mam nadzieję, że moje posty woskowe jeszcze się Wam nie znudziły. Dziś będzie o wosku typowo letnim - Summer Scoop :) 

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: lody truskawkowe.

Powiedzcie mi kto lubi lody truskawkowe? Widzę las rąk! Chyba każdy je uwielbia! :) Zapach kojarzy mi się z letnim popołudniem, z deserem po obiedzie. Uwielbiam ten zapach! 
Jest słodki, a jednocześnie świeży. Nie męczy, nie wywołuje bólu głowy :) Jak dla mnie idealny! 
Będę do niego wracać bardzo często :) 
Możecie go nabyć w sklepie internetowym Goodies.pl




____________________
PS. Chciałam Wam też przypomnieć o tym, że nadal trwa tydzień z marką Kropla zdrowia. Wciąż możecie kupować kosmetyki z dwudziestoprocentowym rabatem na StrefaUrody.pl. Zachęcam Was też do zapoznania się z artykułemRozwiewa on wiele wątpliwości związanych z kosmetykami naturalnymi, o których krąży wiele mitów. 






19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię owocowe woski ,ja ostatnio delektuję się woskami o zapachu świeżej truskawki ,ale zapach jest naprawdę bardzo naturalny i również nie jest to zapach duszący.Twojego wosku jeszcze nie miałam ,ale skusiłaś mnie :* i muszę sobię go sprawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go bardzo polecam :D ja muszę obadać ten z zapachem świeżej truskawki :))

      Usuń
  2. Jejku ! Ja to bym ten wosk zjadła ;D tak apetycznie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. stałam się jego właścicielką ;)
    ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wosku o tym zapachu jeszcze nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten wosk, zapach fajny właśnie o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lodów truskawkowych akurat nie lubię,ale tez mam ten wosk i jego zapach jest cudowny <3
    I mam jeszcze taką prośbę czy możesz mi poklikać w linki z Sheinside pod ostatnią notką?Będę bardzo wdzięczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawkowe lody - to musi być wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  8. wosk - lody truskawkowe
    musi być cudny

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat tego zapachu jeszcze nie miałam, ale namówiłaś mnie:) Mam natomiast strawberry and buttercream i bardzo go polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go na liście chciejstw bardzo chcę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zapach! Aż chyba zaraz go sobie zapalę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam lody truskawkowe i zastanawiam się nad kupieniem go :)
    zapraszam!
    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo go lubię - to takie lody truskawkowe z górą bitej śmietany :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm, lody truskawkowe... Uwielbiam :) takie z prawdziwymi truskawkami... mmmm...

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)