Sierpniowy przegląd zdjęć z instagramu :)

Hej Dziewczynki ;) 

Od wczoraj zaczęłam staż. :D teraz będzie mniej na blogu ;C coś za coś... :D

A dziś post o którym marzyłam już jakiś czas, tylko nie mogłam się za niego zabrać. Widziałam u nie jednej z Was i no... W końcu przyszedł czas na mnie ;) Gdyby ktoś chciał to zapraszam na mój instagram :) 


Ta książka, była tak wciągająca, że dosłownie ją pochłonęłam :D


Chyba jeszcze pamiętacie akcję "Stop suchej skórze" ?


Dwa świecące noski <3 :*


Piję colę z Adą <3


Nie Joanna, a Asia... :D 


O raz, tak fajnie mi się grzywka ułożyła xD


Buty, w których miałam iść na wesele ^.^ (poszłam w innych)


Kajtek był ze mną w pracy i to efekt jego nudy :D


Do filmu popcorn, zawsze spoko ;)


Po 3 miesiącach noszenia... pożegnanie z soczewkami ;)


Lejdi spid stik by Kajtuś :D 


Moczymy stópki przed pedicure :) Woda z solą i oliwką... 


Namoczona szmatka na twarz


Sezon na skarpetki uważam za otwarty ;C


Bo ta mina się Grzeniowi podobała ;>


Najładniejsze branso <3


Troszkę nieudane ombree :)


Okulary przecenione z 42 na 15 ^.^


Najładniejszy lakier na świecie... Gdyby tylko bardziej trwały był... ;c 


I jak Wam się podobają takiego typu posty? Robić czy nie robić? :) 



24 komentarze:

  1. Gratuluję stażu :* Zdjęcia fajowe,tak zdecydowanie sezon na skarpetki został otwarty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix, kurczę też sobie wczoraj uświadomiłam, że sezon na skarpetki został otwarty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, a ten lakier z ostatniego - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia! To zdjęcie z miną na profilowe na fb!!!!! Super

    OdpowiedzUsuń
  5. rób takie posty mi się podobają takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ombre jak najbardziej udaneee!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ombre i srebrne paznokcie rozwalają system <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy xD kurator na nim juz nie siedzi wiec możesz go poznawać :D

      Usuń
  9. Lubie takie posty, jak najbardziej rób:)
    Ombre fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają.
    Takie podsumowanie fajne.
    Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu nie dziwię się, że się podoba.
    Ombre jest na prawdę ok!
    Ach i uwielbiam popcorn, mój S jest generalnie strasznym popcornożercą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Robić, pewnie, że robić! Nochalki wymiatają ;)
    A ten szampon to oddaj komuś, komu baaaaardzo źle życzysz, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka osób jest takich :d hahahaha :D więc potrzebowałabym kilka saszetek xD

      Usuń
  12. Ten ostatni lakier, to normalnie efekt ma, jakby się paznokcie takim papierem do pakowania prezentów obkleiło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się spodobało Twoje ombre na paznokciach :) I ten lakier z ostatniego zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. robić :)
    i u mnie sezon skarpetkowy już rozpoczęty, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawda u mnie tez sezon na skarpetki zaczęty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko widze na biezaco :D ale ten ostatni lakier ahhh...

    OdpowiedzUsuń
  17. No Hej Pysiu śliczny :*

    http://kolorowemaliny.blogspot.com/
    dołączam do blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)