Asparginian

Ale fajnie, że już tak cieplutko! Można się pogrzać na słoneczku! <3 Drugi dzień z kolei nawet biegam... :) Myślałam, że nie mam kondycji... Na szczęście się pomyliłam... I dałam radę!!! :D

Ale nie o tym chcę dziś pisać... :) 

Dziś przedstawiam Wam Asparginian - magnez z potasem.



Od producenta:
Fizjologicznie wspomaga:
*funkcjonowanie układu krążenia,
*działanie systemu nerwowego,
*prawidłowy metabolizm organizmu.


Są to białe, nieduże tabletki, łatwo się je połyka...

Biorę je od lutego... I co zauważyłam? Jestem o wiele spokojniejsza. PMS nie jest mi straszny, nie strzelam fochów tak jak kiedyś. Potrafię się opanować w złości. Dla mnie to bardzo wielkie plusy, gdyż miałam z tym niemały problem. Dziennie można brać nawet i 4 tabletki... Ja biorę jedną, maksymalnie dwie...
I to mi wystarcza, by czuć się dobrze :) Bardzo je polecam dziewczynom które mają problemy takie jak ja MIAŁAM :) Nawet mój Chłopak jest zadowolony, bo już nie obrażam się za byle co :) Nie jest drogi... Dwa opakowania 100 tabletek (50+50) kosztują zaledwie 6 zł... :) NAPRAWDĘ SIĘ OPŁACA: ) 


Aś.

5 komentarzy:

  1. Ja to brałam na mięśnie bo swego czasu były o kant dupy rozbić ;D
    Biorę czasem gdy czuje, że mi się trzęsą. Też polecam jeśli ktoś intensywnie ćwiczy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro kupie:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez magnezu to ja ani rusz ;) chociaż wolę te musujące pastylki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę Blumag jedyny, tam jest 100% dawka magnezu (wiadomo, że i tak nie przyjmie się w całości). Muszę brać taką dawkę, ponieważ często mam niedobór tego pierwiastka objawiający się skurczami łydek, złym samopoczuciem itd.... A w dodatku sporo ćwiczę. Odkąd go biorę czuję się znacznie lepiej! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tego drugiego dnia biegania!! Najważniejsze, że dałaś radę :)
    Ja biorę Bodymax sport - uważam, że to są najlepsze witaminy, a magnezu też tam jest dość dużo, niestety nie ma potasu... Ale staram się dostarczać do z pokarmem :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)