Perfecta wygładzająca maseczka

Tak jak w temacie... Wiem, że już mogę ją opisać. HA! Miszcz! :D

No to tak: 
Perfecta - maseczka na twarz, szyję i dekolt z kwasami AHA i sokiem z aloesu. 


Kilka słów od producenta: 
Intensywnie wygładzająca maseczka polecana do pielęgnacji cery normalnej, mieszanej i tłustej po 30. (!) roku życia. Zawiera naturalne kwasy owocowe AHA, które poprzez delikatne złuszczanie martwych komórek naskórka pobudzają procesy odnowy oraz niwelują problemy takie jak: zmarszczki, nierówności skóry czy plamy pigmentacyjne. Maseczka głęboko oczyszcza pory oraz redukuje błyszczenie się skóry. Ponadto zawiera nawilżający sok z aloesu, łagodzącą alantoinę, a także wyciąg z orzeszków makadamia, który regeneruje i odżywia skórę przywracając jej zdrowy koloryt i piękny wygląd. 

Maska ma konsystencję kremu, który ładnie pachnie ;) Najlepiej jest ją nakładać wieczorem przed snem. Gdyż, ponieważ (:D) owej maseczki się nie zmywa, tylko zostawia do wchłonięcia. Ale ooooooooooooj! Po nałożeniu drobne krosteczki zaczynają piec - ale to bardzo dobrze, bo się oczyszczają. 
Podczas wchlaniania tak z ciekawości dotknełam swoją skórę... I co poczułam? Była gładka jak aksamit... Ach i och ;D 
A rano, gdy krem się wchłonie skóra jest naprawdę wygładzona, nawet czarne zaskórniczki na nosię są ładnie wyczyszczone.  
W składnikach maski są kwasy owocowe (AHA) i po ich użyciu nie wolno wystawiać skóry na działanie promieni słonecznych! Bo może dojść do poparzenia! 
Nie należy jej stosować do cery wrażliwej i naczynkowej, bo można podrażnić skórę. 
Niestety z kwasami nie ma żartów. Jeśli się je stosuje, chociażby nawet w małych ilościach tak jak w owej masce, trzeba zachowywać szczególną ostrożność, bo jeden krzywy ruch i można sobie zrobić krzywdę... A tego przecież nie chcemy ;) 

Ogólnie rzecz biorąc według mnie maseczka ma same plusy. Na moją cerę działa wprost idealnie - skóra jest oczyszczona, wygładzona, zmiany skórne są wysuszone, zmniejszone wydzielanie sebum. I to nic, że jest ona +30... Ja mam +20 i jestem jak najbardziej zadowolona! Maseczka nie ma żadnych minusów. ;) Więc polecam ją z całego serca ;) Nawet cena jest bardzo dobra :D 

A teraz troche prywaty ;) 
Życzę Wam pogodnych, wesołych świąt. By na waszych twarzach oprócz maseczek i tych innych szmerów bajerów był piękny uśmiech :) WESOŁYCH ŚWIĄT!!! :) 




A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)