InspiredBy - Urok edycja XXIV

Cześć Kochani!

Wiem, że mnie tu ostatnio bardzo mało, ale poszłam do pracy i mimo, że już chwilę tam pracuję, jeszcze nie umiem wyznaczyć sobie czasu na bloga. Mam nadzieję, że za niedługo będę mogła częściej pisać. Także z góry przepraszam za opóźnienia. 
Kwietniowe pudełko ShinyBox mnie nie zachwyciło. Cała nadzieja była w UROKU. I w tym wypadku powiedzenie "nadzieja matką głupich" się nie sprawdziło, bo pudełko mnie zachwyciło. Znalazłam coś dla siebie i dla męża...  


A w pudełku znalazłam: 

Beaute Marrakech - woda różana, wykazuje właściwości tonizujące, łagodzące, regenerujące. Wzmacnia ściany naczynek krwionośnych i sprawia, że skóra jest zdrowa i promienna. Ta sama woda była w pudełku ShinyBox. 


03 Zone - masło kojąco regenerujące, do ciała, wykazuje świetne właściwości regenerujące, nawilżające, ujędrniające, uelastyczniające. Połączenie 4 olejów sprawia, że produkt jest mocno skoncentrowany na poprawieniu kondycji skóry suchej. 


Bohoblender - gąbka do makijażu, jest niezwykle miękka i delikatna. Sprawia, że na twarzy osiągniemy wymarzony efekt. Gąbka wykonana z materiału niezawierającego lateksu. Do użytku w domu, jak i profesjonalnie. 


Bispol - tealighty zapachowe, to idealny środek na poprawę nastroju. Dbają o piękne oświetlenie wnętrza, jak i o idealny relaks. 


STR8 - dezodorantNutę zapachową otwiera owoc bergamotki, lawandyna oraz pieprz. Akord serca to aromatyczna mieszanka szałwii muszkatołowej, kwiatu pomarańczy oraz pelargonii, a całość dopełnia baza złożona z irysa, wanilii oraz drzewa cedrowego. 
STR8 Actve Reload łączy w sobie żel do ciała z oczyszczającym szamponem do włosów oferując idealne rozwiązanie po doświadczeniu ekstremalnych warunków dla organizmu. 


Zdrowe pola - młody jęczmień to niesamowity dodatek do żywności, staje się coraz bardziej popularny wśród osób dbających o sylwetkę oraz odchudzających się. Młode kłosy zawierają dużo więcej prozdrowotnych substancji niż dojrzałe zboże. Są bogatym źródłem witaminy C i beta-karotenu, wielu mikroskładników oraz egzogennych aminokwasów. 


Polska róża - sok z dzikiej róży. Wszystkie owoce, z których został wyprodukowany sok pochodzą z ekologicznych plantacji dzikiej róży na terenie Polski. Sok jest bogaty w naturalną, owocową witaminę C, pochodzącą w całości z wytłoczonych owoców. Jest jej aż 450 mg w 100 ml soku. Ze względu na zawartość innych naturalnie występujących substancji, takich jak beta-karoten i bioflawonoidy, owocowa witamina C jest wielokrotnie lepiej przyswajalna od syntetycznej. 
Tylko powiedzcie mi, jak ja mam pić ten sok? Łączyć go z wodą, czy pić bezpośrednio z butelki, bez rozcieńczania? 


Pudełko oceniam jako dobre. Uwielbiam kiedy w pudełku są rzeczy dla mężczyzn, bo mój mąż wtedy jest wniebowzięty, że nikt o nim nie zapomina. Jednak nie wiem jak pić sok z róży. Sam w sobie jest dość kwaśny. Czy macie jakieś fajne przepisy z wykorzystaniem owego soku? 

Pudełko wciąż możecie zamawiać na stronie Inspiredby, w cenie 39 zł. Zachęcam także do zamawiania majowej edycji. 

Pozdrawiam. 


3 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc - zawartości tych wszystkich BOX'ów jak dla mnie są mało interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię gdy w zestawach kosmetycznych pojawiają się także produkty z innych kategorii , szczególnie suplementy. byłabym zadowolona z tego boxu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie kosmetyków damsko-męskich, jak i dodatków, ale żebym była jakoś Wniebowzięta..

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)