ShinyBox - Spring Time

Wiosna, ach to Ty. A nie sorry, teraz zamiast wiosny, od razu jest lato. Wszystko kwitnie, alergicy mają przekichane (dosłownie). Zazieleniło się na zewnątrz tak, że aż chce się żyć. ShinyBox, wraz z Naturą przygotowali dla nas pudełko Spring Time. A co znalazłam w środku? 


Oto cała zawartość kwietniowego pudełka. Czy przypadła mi do gustu? O tym poniżej. 



SmartFood - baton wysokobiałkowy. Idealny jako niskokaloryczna przekąska w diecie. 


Beaute Marrakesh - naturalna woda różana w spray'u to w 100% naturalny hydrolat. Ma właściwości tonizujące, regenerujące, łagodzące. Koi podrażnienia i zaczerwienienia. Według mnie, każda z cer znajdzie w niej swojego sojusznika. 



Kobo - pomadka do ust, łącząca zalety błyszczyka i pomadki. Nadaje ustom piękny kolor, subtelny połysk i pielęgnuje je dzięki zawartości masła Shea i witaminy E. 


Bloc - pomadka do ust, bazuje na naturalnych, odżywczych składnikach, zapewniających silne nawilżenie i ochronę ust przed silnym promieniowaniem słonecznym. 


Silcare - lakier hybrydowy, dzięki zwiększonej ilości pigmentu daje efekt doskonałego krycia płytki paznokcia. Nakłada się łatwo i szybko. 


Naobay - szampon do włosów, organiczny i wegański, o pięknym i orzeźwiającym zapachu. Wolny od siarczanów i silikonów. Wersja podróżna.


7th Heaven - maseczka do twarzy w płachcie, mocno nasączonej w serum. Tkanina ściśle przylega do skóry, optymalizując dostarczanie kluczowych składników aktywnych. 


Jako miły dodatek, próbka aksamitnej kuracji do pielęgnacji dłoni od Białego Jelenia. 


Szczerze mówiąc, pudełko lekko mnie rozczarowało. Uwielbiam Drogerie Natura i ich kosmetyki i myślałam, że przygotują coś specjalnego. Coś co nas wszystkich zaskoczy. Ale nie można mieć wszystkiego. 

Pudełko Spring Time już się wyprzedało, ale zachęcam do zamówienia majowego pudełka Get the new look, w cenie 49 zł. 

Pozdrawiam. 



5 komentarzy:

  1. mnie tu zbrakło jeszcze jednego kosmetyku. jest średnio a mogłoby być znacznie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Początkowo byłam mocno rozczarowana, ale trzeba przestać w końcu marudzić i szukam plusów pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz dawno zrezygnowalam z zakupów pudełek. Jakos zawartość do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety liczba rzeczy w tym pudełeczku nie powala na plecy :). Ale to już zależy od sponsorów, ilu znajdą. Ostatnio jest z tym coraz gorzej. Ps. zapraszam do mnie na Wpis blogowy, recenzuję torebki z materiału na lato.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)