ShinyBox - Create Your Style

W ostatnim poście z recenzją pudełka ShinyBox, pisałam Wam, że oprócz lutowego pudełka, dostałam extrabox, jakim jest pudełko Create Your Style, z okazji 120lecia firmy Schwarzkopf. A w nim...



...same wspaniałości do włosów. 


Schauma Nature Moments - szampon do włosów. Regenerująca formuła, z wodą kokosową i kwiatem lotosu. Szampon ma nawilżać, zmiękczać, wygładzać włosy od nasady, aż po same końce. Bez silikonów i sztucznych barwników. Jak dla mnie bomba. Lubię szamponu Schaumy. Dlatego na pewno będę go używać i co nie co Wam o nim napiszę. 
Gliss Kur - odżywka do włosów - formuła z regeneracyjnymi hydro-lipidami i ekstraktem z piwonii odbudowuje zniszczenia na całej długości, ułatwia rozczesywanie i zapewnia sypkość włosów. Odżywka leci do mojej mamy. Jej włosy kochają odżywki Gliss Kur. Dla mnie są niestety zbyt obciążające. 


Schwarzkopf Live Color Spray - makijaż do włosów w spray'u, który zmywa się po pierwszym myciu. Natychmiastowy efekt kolorystyczny, bez uczucia sklejenia. Mi trafił się kolor czerwony. Niestety nie wpisał się w moje gusta. Nie pogardziłabym szarym... 
Schwarzkopf - żelowa trwała koloryzacja #purecolor - pierwsza trwała koloryzacja, która utrzymuje nawilżenie włosów po zabiegu. Nowa formuła z kaktusem i aloesem, która nie spływa z włosów i jest niesamowicie łatwa w aplikacji. Trafił mi się kolor palonego kakao i poleciał do teściowej i bardzo jej przypadł do gustu. 


Taft - bardzo mocny lakier do włosów. Formuła Taft 7 Days Anti-Frizz przeciw puszeniu się włosów. Chroni włosy przed wilgocią. Nadaje 7-dniową objętość, trwałość, bez sklejania. Z lakieru ucieszył się mój mąż, który codziennie układa włosy i je zabezpiecza. 
Got2Be - suchy szampon. Natychmiastowo oczyszcza i odświeża włosy. Przeciwdziała przetłuszczaniu się włosów i nie pozostawia białych śladów. Już kiedyś miałam ten szampon. Nie sprawdził się u mnie najlepiej, ale lepiej go mieć niż nie mieć. 


Pierwsze co, to bardzo dziękuję za dodatkowe pudełko. Skorzystałam z niego nie tylko ja, ale oprócz mnie jeszcze 4 osoby. Osobiście będę używać szamponu Schauma i suchego szamponu Got2be, który pojedzie ze mną na MeetBeauty. 

Wciąż jeszcze możecie zamówić to pudełko Create Your Style, w cenie 39 zł. Pamiętajcie, że to limitka i taki zestaw na pewno się już nie powtórzy. 

Pozdrawiam. 

3 komentarze:

  1. Często kupuję lakiery do włosów Taft, uważam, że są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka bardzo dobrze mi się sprawdza ;) Suchy szampon zużyję, ale raczej do niego nie wrócę, wolę te od Batiste ;) Szamponu jeszcze nie próbowałam, ale pachnie rewelacyjnie! A reszta pewnie pójdzie w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zadowolona z tego zestawu choć idealnie byłoby gdybym dostałą blond farbę

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)