Oleopharm - Skrzypolen z biotyną

Rzadko zdarza mi się sięgać po suplementy diety, działające na skórę, włosy i paznokcie. Teraz zrobiłam wyjątek. Sięgnęłam po tabletki firmy Oleofarm Skrzypolen z biotyną i w ogóle tego nie żałuję. Dlaczego? O tym poniżej. 


Według zaleceń producenta, powinno się brać dwie tabletki dziennie. Tak też robiłam. W opakowaniu jest 72 sztuki, dlatego wystarczyło na około 5 tygodniu. Po tym czasie zauważyłam, że moja skóra jest w wyjątkowo dobrej formie. Jest promienna, nawilżona. W pewnym momencie doszło do tego, że nie miałam potrzeby używania balsamu. 


O paznokciach dużo Wam nie powiem, ponieważ regularnie robię hybrydy. Nie wiem co z ich kondycją, ale zauważyłam dużo szybszy wzrost. To dla mnie ogromny plus!
Włosy: po odroście widziałam, że włosy szybciej rosły. Nie wypadały w tak dużych ilościach niż zazwyczaj, były mocniejsze, bardziej błyszczące. 

Dla mnie to ogromne plusy. Najbardziej cieszę się z paznokci i ich szybkiego wzrostu. Właśnie z tego względu, chętnie wrócę do Skrzypolenu z biotyną. 
Koszt suplementu 48 kapsułek to 14,50 zł, zaś 72 kapsułki kosztują 17,50 zł. Do kupienia w aptekach lub na oleofarm24.pl.

Pozdrawiam. 


6 komentarzy:

  1. Bardzo przystępna cena, a w okresie zimowym warto sięgnąć po suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biotyna, skrzyp i len to idealne połączenie, może też sięgnę po ten suplement

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebuję takich tabletek na zimę, może wypróbuję te :)

    OdpowiedzUsuń
  4. daj mi trochę systematyczności to też będę jeść ;DD

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)