GlySkinCare - rozświetlający suchy olekek arganowy, do ciała i włosów

Zawsze broniłam się przed suchymi olejkami. Bo jak olejek? I nie jest tłusty? Wolałam stosować gęste masła lub lżejsze balsamy. 
Jednak ostatnimi czasy, zmieniłam trochę myślenie i postanowiłam wypróbować suchy olejek arganowy GlySkinCare, przeznaczony do skóry i włosów, od Diagnosis.


Olejek dostałam w butelce, wykonanej z ciemnego plastiku. Wyposażona została w atomizer, dzięki któremu, wydobywanie jest bajecznie proste. 



W butelce olejek ma wodną konsystencję. Jednak przy aplikacji zmienia się w mgiełkę. 


Skład:


Idealny kosmetyk do stosowania rano! Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. 
Przed użyciem należy wstrząsnąć, ponieważ złote drobinki osiadają na samym dnie. Wtedy osiągamy efekt pięknego rozświetlenia skóry i włosów. 
Co mnie w nim urzekło? Pięknie podkreśla opaleniznę, a po za tym szybko nawilża skórę i pozostawia ją miękką w dotyku. 
Dla mnie ideał na letnie dni, kiedy zakładamy spódniczki czy spodenki! 
Zaś jeśli chodzi o włosy, sprawdzi się nakładany na wilgotne lub suche włosy. Lekko je nawilży i ładnie rozświetli. Oczywiście wszystko z umiarem, ponieważ czasem może przeciążyć włosy, zwłaszcza cienkie i podatne na przetłuszczanie. Wystarczy 2-3 psiknięcia, do osiągnięcia pożądanego efektu.

Moja ocena: 6/6

Jego cena nie należy do najniższych, ponieważ w sklepie internetowym Diagnosis24, 125 ml kosztuje 51,13 zł. Cena nie należy do najniższych, ale polecam polować na promocje. Na pewno nie pożałujecie! :) 

Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. Zawsze mnie bardzo ciekawią suche olejki, ale jeszcze nigdy żadnego nie kupiłam i to chyba błąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same silikony, więc nie. Miałabym po nim masakrę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA niestety nie przepadam za olejkami suchymi

    OdpowiedzUsuń
  4. mam g bardzo fajna sprawa, najładniej wygląda na opalonej skórze, ja lubię używać go do włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. OD dawna mnie kusi ta marka :) Ale o tym olejku nie wiedziałam... Ostatnio coraz częściej sięgam po różnego rodzaju olejki :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)