Yankee Candle - Beach Holiday

Niedawno pisałam o wosku Wild Sea Grass, a w dzisiejszym poście zajmę się jego bratem. 
Gdy kilka lat temu byłam nad morzem z moim G., spędzając czas na plaży, wyraźnie zapamiętałam jak pachnie morska bryza i świeże powietrze. Czy wosk Beach Holiday odzwierciedla moje wspomnienia? 


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat czystego i świeżego powiewu morskiej bryzy.

Nawiązując do początku posta, wosk niestety nie do końca przypomina mi ten zapach, który czułam będąc na plaży. Chociaż jest bardzo zbliżony. Nie ma aż takiej świeżości, która jest tam. Powiem Wam, że i tak jestem z niego zadowolona, bo wosk naprawdę świetnie pachnie. 
Zapach jest delikatny, rześki i czysty, będzie nadawał się na ciepłe dni. Nie dusi i nie powoduje bólu głowy. 
Może nie wskoczył do rangi ulubionych, ale wrócę do niego na pewno. 

Moja ocena: 4/6

Jeśli chcecie go nabyć, zapraszam do sklepu Goodies.pl, tam zakupicie go w cenie 7 zł :) 

Chciałabym pojechać nad morze i czuć na żywo tą morską bryzę i świeże powietrze od morza. Ot, takie mam marzenie :) 







10 komentarzy:

  1. Ooo muszę koniecznie zajrzeć do tego sklepu. Uwielbiam Yankee Candle. Tego zapachu jeszcze nie miałam. Może się skuszę. Kocham te woski <3 Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Pozdrowionka serdeczne i życzę miłego weekendu :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba by mi się nie spodobał ;) Wolę coś słodziutkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba, jednak tego zapachu jaki wyczuwa się nad morzem nic nie podrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie przypomina zapachu z plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach musi być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio czaję się na całą świeczkę yankee, ale nie wiem jaki zapach jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm świeże zapachy to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)