Bioluxe - nawilżający krem do twarzy, z aloesem.

Witam Was imieninowo! :) 

Na spotkaniu blogerek w Łańcucie, od sklepu EcoKraina dostałam krem aloesowy do twarzy. Jak sprawdził się u mnie? Zapraszam!


Moim zdaniem krem w tubce jest najbardziej higieniczną formą, nie muszę nigdzie maziać palcami, tylko wyciskam potrzebną ilość. Tubka ma pojemność 40 ml i z wyglądu jest bardzo przyjemna. 

Po odkręceniu zakrętki, naszym oczom ukazuje się niewielki otwór przez który wydobywam krem. Nic się nie wyleje, ani nie wycieknie. 



Krem ma konsystencję gęstej śmietanki, w kolorze białym. Jest bardzo lekki.


Skład:


Po odstawieniu kremu z filtrem, postanowiłam używać tego. Moja skóra cały czas potrzebuje nawilżenia. Czy krem się sprawdził? 
Otóż tak. Najpierw stosowałam go na dzień i na noc. Jednak wieczorem skóra potrzebuje czegoś bardziej treściwego. Krem nałożony rano, wchłania się do matu. Jest idealną bazą pod makijaż. Nie zatyka porów, co za tym idzie, nie powoduje wysypu. Skóra jest nawilżona i miękka. 
Jestem z niego bardzo zadowolona. Niech się schowają wszystkie drogeryjne kremy!

Moja ocena: 6/6

Krem kosztuje śmieszne 5 zł. Dostępny między innymi w sklepie EcoKraina klik klik


20 komentarzy:

  1. moja cera rowniez potrzebuje sporej dawki nawilzenia. Ja uzywam balsamu Cetaphil i sie sprawdza swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z awokado, co jakiś czas używam i nie narzekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go miałam i byłam zadowolona z jego działania :) Cena zdecydowanie zachęca do ponownego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być całkiem ciekawy ;) Ja obecnie używam kremu Bioliq na noc i Nivea Care na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow tak dobry kosmetyk za taką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt. Ciekawe czy pomaga coś na trądzik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go i lubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o nim, ale jest fajny ;) kusi mnie, choć na razie jestem zauroczona nowością od Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim już wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go, też o nim pisałam i byłam zdziwiona jak krem za 5 zł może być taki dobry i fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go bardzo polubiłam, jeden z moich ukochanych kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam:) Faktycznie dobrze się wchłania i jest dobry pod makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Babcia na każdy problem skóry kazała mi smarować aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam kiedyś o nim - cuda wianki normalnie, muszę go upolować :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)