Nowości z lutego + bonus gazetkowy! :)

Cześć! 

Jakoś ostatnio nie idzie mi wydawanie pieniędzy. Wolę odłożyć i składać na coś droższego. Ostatnio chodzi za mną telefon Sony Xperia Z1 albo Z2. 
Kupuję tylko to, co mi jest najbardziej potrzebne, ewentualnie mi się skończyło. Zapraszam Was na niewielki haul z lutego. 


Będąc w Rzeszowie, nie byłabym sobą, gdybym nie wstąpiła do Hebe. Z siostrą szukałyśmy skarpetek złuszczających i w moje łapki trafiły te z Purederm. Pisałam już o nich tutaj


Drugie podejście do Hebe. Kupiłam farbę Palette za około 7 zł i peeling enzymatyczny z Lirene, ale zużyłam go już i nie załapał się do zdjęcia ;)


Gdy dowiedziałam się, że zamknęli Naturę w Ostrowcu załamałam się, bo nie wiedziałam gdzie mam kupić podkład Skin Balance. Spacerując po Przeworsku, dorwałam go w Sekrecie urody. Wyszedł taniej niż w Naturze ;) 


W mojej ukochanej hurtowni "Mecenas", jak zwykle zrobiłam zakupy życia. Eyeliner z Joko, korektor rozświetlający pod oczy z Vipery i rumiankowy żel do higieny intymnej z Sorai. 


We wtorek dowiedziałam się, że załapałam się do testów na Love Me Green. Dostałam energetyzujący peeling do ciała, z olejkiem pomarańczowym. Przeraził mnie krótki czas do testów. Ale cóż, to nie krem, damy radę. :) 


____________________________________________
Będąc w temacie zakupów, jeszcze zapraszam Was na miłe promocje gazetkowe. 

Zbliża się Dzień Kobiet i tak sobie pomyślałam, że Biedronka wyszła na przeciw panom, szukającym prezentu, swoim Ukochanym Kobietom. Popatrzcie ile wspaniałych i kobiecych rzeczy można tam nabyć. Np. Toster! :D



Albo zestaw filmów na ten miły wieczór:


Cała gazetka >> tutaj <<

Carrefour wyszedł na przeciw włosomaniaczkom:


Cała gazetka >> tutaj <<

Życzę Wam miłej soboty!





30 komentarzy:

  1. Same fajne rzeczy - kuszą, ale marzec będzie dla mnie miesiącem zakupowego odwyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych rzeczy ;)


    http://ciekawskann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić Skin Balance też, bo mi się skończył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie daj znac jak maska na stopy! :-)
    też używam tego podkładu :) od niedawna w sumie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podlinkowałam link do postu. Szukaj w tekście :)

      Usuń
    2. Podlinkowałaś do zrzutu strony z gazetki Lidla :P Ale i tak poszperam po blogu żeby to znaleźć :P

      Usuń
    3. a spoko xD dobra jestem xD już poprawiłam :D

      Usuń
  5. Całkiem tajne te twoje nowości. Sama muszę przychamowac z kupnem kosmetyków _ w tym miesiącu więcej z wymian mam niż z kupna a to do kupilam również pójdzie na wymianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpetki muszę kiedyś kupić!
    Podkład z Pierre Rene również mam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się ostatnio skusiłam na ten podkład z Pierre Rene, póki co sama jeszcze nie wiem co o nim myśleć, kolor wzięłam 20 i jest super, ale sama konsystencja podkładu jest taka trochę lepiąca... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkładu nigdzie u siebie dostać nie moge a strasznie bym chcała. Pozostaje internet

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio wgl staram się gazetek drogeryjnych nie oglądać, mam mnóstwo wszystkiego i idę tam jeśli już rzeczywiście potrzebuję czegoś an już:) też odkładam, w planie mam inne zakupy, więc oszczędzanie dobrze mi idzie. Ale zaraz przeglądnę Biedronkę:P

    OdpowiedzUsuń
  10. ejj nawet niew iedzialam ze te skarpetki sa w hebe !

    OdpowiedzUsuń
  11. Lactissima chodzi za mną od kilku dni, właśnie kończy mi się pianka do higieny intymnej z Ori (pisałam o niej jakiś czas temu na blogu) więc chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze czaje się i czaje na ten podkład z Pierre René. Muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne produkty, mnie do testów Love Me Green nie chcieli, lecz Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Złuszczająca maska do stóp musi być świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego korektora rozświetlającego :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Toster z biedry jest genialny. Pasowałby do mojej zielonej kuchni :D Taki dobry ten podkład Skin balance? Szukam odpowiedniego do mojej cery. Teraz przymierzam się do Paese, dostałam próbki od bratowej. Ciężko mi tylko kolor dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam ten problem, bo większość podkładów jest zbyt ciemna do mojej bardzo jasnej cery ;c

      Usuń
  17. zaciekawił mnie podkład jeszcze go nie miałam jakie ma krycie??

    OdpowiedzUsuń
  18. Złuszczającą maskę do stóp zamierzam właśnie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A właśnie mam gdzieś te skarpetki, trzeba je znaleźć i wypróbować wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Skin Balance 20 Champagne :) Obecnie mam zbyt ciemny odcień skóry, ale na pewno do niego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne nowości, miałam próbkę tego peelingu z Love Me Green.dla mnie zbyt delikatny

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)