InspiredBy - Beauty Me - edycja lipcowa

Jak Wam mija weekend? Mój był imprezowy. Robiłam parapetówkę połączoną z moimi urodzinami, które będę obchodzić już jutro. Z fajnymi ludźmi każda impreza jest udana. Tak było i z tą. Działo się!
Dziś przychodzę do Was z lipcowym pudełkiem Beauty Me. Ciekawe czy zawartość przypadnie Wam do gustu. 


To co znalazłam w środku, pokazywałam Wam na instagramie. Jeśli jeszcze mnie nie śledzicie, to zapraszam! A zawartość lipcowego pudełka prezentuje się następująco: 

Dermedic - wakacyjny niezbędnik, krem ochronny SPF 50+ oraz płyn micelarny. Krem ogranicza negatywne działanie promieniowania podczerwonego IR, oraz chroni przed promieniami UVA i UVB. Płyn micelarny zalecany jest do oczyszczania wrażliwych okolic oczu i twarzy. Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie czystości i świeżości. 


Senseshill - sojowe woski zapachowe Spicy Cookies, to zapach kruchych ciastek korzennych. Przywodzi na myśl kuchnię i świąteczną atmosferę. Moc korzennych przypraw, doprawiona orzeźwiającą nutą cytryny. Pachną obłędnie!
Damai - naturalny olejek eteryczny mandarynkowy jest otrzymywany z owocni mandarynki, metodą tłoczenia na zimno. Mandarynki łagodzą napięcie nerwowe, pomagają wyciszyć umysł i ciało oraz efektywnie poprawiają nastrój. 


7th Heaven - maska w płachcie - ściśle przylega do skóry, optymalizując dostarczanie kluczowych składników, pozostawiając uczucie odświeżenia i odżywienia. 


Kobo - Fashion Color Shine & Care Lipstick to pomadka łącząca zalety pomadki i błyszczyka. Nadaje ustom piękny kolor, subtelny połysk i pielęgnuje je dzięki zawartości masła Shea i witaminy E. 
Catrice -  maskara efekt sztucznych rzęs Glam & Doll ma głęboko czarną formułę, która zwielokrotnia rzęsy dla uzyskania efektu sztucznych rzęs. Podkręcona silikonowa szczoteczka uchwyci każdą rzęsę i delikatnie ją uniesie, zapewniając jednocześnie rozdzielenie bez sklejenia i grudek. 


W pudełku był też napój kolagenowy z aloesem Callagen Elixir, ale wypiłam go zaraz po zdjęciach, które nie wyszły... A opakowanie niestety wyrzuciłam... Przeznaczony dla osób poszukujących źródła bioprzyswajalnego kolagenu. Jedna butelka zawiera aż 3000 mg kolagenu, sok z aloesu oraz bogaty kompleks witaminowo-mineralny. Zawarta w napoju witamina C wspomaga produkcję kolagenu. 
Ponad to w pudełku znalazłam też dwie próbki kremów. 


Jak dla mnie, pudełko jest bardzo dobre. Oczywiście z pominięciem maski z 7th Heaven, z którą nie mam zbyt dobrych wspomnień. Krem z filtrem mi się przyda, płyn micelarny też. Zbliżają się długie wieczory, dlatego kąpiel z olejkiem mandarynkowym będzie idealnym relaksem. Woski zostawię na okres przedświąteczny, żeby wkręcić się w atmosferę świąt. Natomiast na tusz z Catrice nakręcałam się jakiś czas temu, dlatego pewnie za niedługo go otworzę. 

A jak Wam podoba się pudełko? 
Wciąż trwają prace modernizacyjne, dlatego nie podam Wam linku do pudełka. Mam nadzieję, że za niedługo się skończą i wszystko wróci do normy. 

Pozdrawiam, AW. 

6 komentarzy:

  1. pudełko jest całkiem ok :) lubię dermedic

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość tym razem niestety nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Irytują mnie kosmetyki do opalania na koniec lata w pudełeczkach..

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym pudełku jeszcze nie słyszałam! Podoba mi się jego zwartość, a w szczególności krem z filtrem Dermedic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko całkiem ok, miałam ten płyn micelarny z Dermedic ale średnio byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche średnie moim zdaniem to pudełko, ale fajnie, ze dali firme Deremedic, jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)