ShinyBox - 6 years together

Czerwiec był naprawdę fajnym miesiącem. Kojarzy się z rozpoczynającymi się wakacjami, początkiem lata i... urodzinami ShinyBoxa. Jest to najbardziej wyczekiwane pudełko w całym roku. Jak prezentuje się urodzinowa zawartość pudełka? Zapraszam do dalszej części postu. 


Tak prezentuje się całość: 



Efektima - krem zwężający pory - prezent ambasadorski. Krem reguluje wydzielanie sebum. Przy regularnym stosowaniu zwęża pory oraz nadaje skórze gładszy wygląd. 
Kueshi - krem do twarzy SPF 50, nadaje się do każdego rodzaju cery, szczególnie dla wrażliwej. Zapewnia bardzo wysoką ochronę przed promieniami UVA i UVB. Skóra chroniona jest przed poparzeniami słonecznymi, niepożądanymi reakcjami skórnymi i uszkodzeniami komórek, spowodowanymi promieniami UV. 


Efektima - maska glinkowa oczyszczająca, zapewnia natychmiastową poprawę wyglądu skóry. Skutecznie oczyszcza, usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości. Koi i łagodzi skórę. Zawiera wyciąg z bergamotki, który tonizuje, nawilża i regeneruje. 
Loffme - płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku to jeden z wysoce higienicznych produktów, które ułatwiają pielęgnację skóry wrażliwej. Materiał bardzo szybko wysycha i nie przejmuje zapachów. 


Nutka - szampon do włosów, do codziennego stosowania. Starannie dobrane i delikatne składniki myjące i ekstrakty pochodzenia roślinnego wraz z kompleksem zmiękczającym i wygładzającym łuskę włosa, sprawiają, że włosy odzyskują blask i miękkość. 
Schwarzkopf Live Color Spray - makijaż dla włosów, który zmywa się już po jednym myciu szamponem. Przed Wielkanocą trafił mi się kolor czerwony, który nie trafił w moje gusta, a teraz mam niebieski, który idealnie wpasował się w moje gusta. Wypróbuję go już w tym tyg. Efekty opublikuje na instastory. Zapraszam Was na mojego Instagrama


Dr. Coco - woda kokosowa to niskokaloryczny, beztłuszczowy napój bogaty w potas, składniki mineralne i witaminy. Doskonale orzeźwia i nawadnia organizm. Najlepsza woda kokosowa EVER! Stacjonarnie do kupienia w Kauflandzie. 


Bell - pomadka do ust, o aksamitnie kremowej konsystencji pokrywa usta jednolitym kolorem bez ich sklejania. Nawilża, zmiękcza i wygładza delikatną skórę ust dzięki zawartości emolientów. 
Delia Sun Fun - balsam do ust, zawierający filtr UVA i UVB. Zawartość witaminy E zapewnia nawilżenie ust. Produkt idealny na lato. 



Clean Hands - mydło antybakteryjne w kostce o delikatnym zapachu. Skutecznie oczyszcza skórę rąk. Zawiera ekstrakty roślinne. 
Próbka z Białego Jelenia z serum do cery dojrzałej, jako miły upominek. 


Zawartość pudełka przypadła mi do gustu w 80%. Akurat miałam zapotrzebowanie na krem do twarzy z filtrem i mam ten z Kueshi. Nie byłam przekonana do wody kokosowej, ale kiedy ją skosztowałam, od razu mi posmakowała. Nie mogę się doczekać użycia niebieskiego spray'u do włosów! A pomadka ochronna pachnie jak szminki 20 lat temu! Ja jestem zadowolona!

Urodzinowego pudełka niestety już nie kupicie, ale możecie już zamawiać lipcowy box. Zamówienia składajcie pod TYM linkiem.

Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. wodę kokosową już dawno wypiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie przeciętny, moim zdaniem. Nic co by mnie bardziej zainteresowało. Sporą część kosmetyków wykorzystam, ale tylko dlatego, że nie lubię gdy coś się marnuję. A resztę rozdam znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne produkty znalazłaś w tym pudełeczku :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zawartość na kolana nie powaliła i w sumie cieszę się, że go nie zamówiłam. Ale fajnie, że tobie przypadł do gustu, najważniejsze,że kosmetyki Ci się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie słabo jak na edycję urodzinową.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)