Yankee Candle - Forbidden Apple

Wiem, że Halloween było już dawno. Jednak ten wosk nie dał mi spokoju i musiałam go zapalić i nie doczekał do następnego roku. Znacie bajkę o śpiącej królewnie? Zapraszam Was na recenzję wosku Forbidden Apple  :)


Wosk z limitowanej Halloweenowej serii zapachowej Yankee Candle o zapachu zaczarowanego zielonego jabłka.

Na początku zauroczyło ją jabłko. Było dorodne, bardzo czerwone i kusiło swoim zapachem. Nie umiała się mu oprzeć. Pachniało tak ponętnie, że na samą myśl cieknie ślina. W myślach pożerała je w całości. W życiu bała się, ale zaryzykowała. I ugryzła... To jest ta scena, kiedy Śnieżka zasypia. Teraz czekamy na księcia ;) 
Ten jabłkowy zapach przyniósł mi na myśl właśnie tą bajkę, w której jabłko gra główną rolę.
Moja ocena; 5/6

Dostępność: Goodies
Cena: 9 zł 

Pozdrawiam!



8 komentarzy:

  1. Piękny kolor ma wosk.
    Zapach też musi być kuszący, z pewnością by mi się spodobał. Przy najbliższych zakupach z chęcią wrzucę do koszyka.
    Wpisuję na listę.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie poznałam tego zapachu, lecz wydaje się być kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki arsenał wosków, że odpuszczam zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nadal nie mam swoich YC, czuję się taka zacofana :)
    Zapraszam na LA!

    OdpowiedzUsuń
  5. To niestety nie mój zapach, wole kwiatowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po samym wstępnie o śpiącej królewnie już mnie skusiłaś na jego zakup :D:P

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)