Biały Jeleń, PRObiotic - specjalistyczna emulsja do kąpieli i pod prysznic

Nigdy nie miałam większych problemów ze skórą, dlatego zawsze mogłam przebierać w żelach pod prysznic. Często wybieram te tańsze, ponieważ nie podrażniają i nie uczulają. Ale wiem, że są wśród Was osoby, które mają ogromny problem z alergiami i innymi problemami skórnymi i nie mogą używać czegokolwiek. Firma Biały Jeleń wychodzi na przeciw takim osobom. Ich produkty słyną z tego, że są hipoalergiczne i bardzo delikatne. 
Miałam możliwość się o tym przekonać, niejednokrotnie używając płynu do higieny intymnej. Teraz testowałam emulsję pod prysznic z probiotykami. Jak się sprawdziła? Zapraszam! 


Firmę Biały Jeleń znam od dziecka i zauważyłam, że ich butelki mają charakterystyczny kształt. Tak właśnie jest w tym wypadku. Przeźroczysta butelka, zakończona pompką. Jak do płynów do higieny intymnej pompka pasuje jak znalazł, tak w wypadku owej emulsji jakoś nie do końca. Nie mówię, że to jest niewygodne, bo jest, ale żeby umyć całe ciało, trochę muszę się napompować. 




Emulsja ma żelową konsystencję, w kolorze białym transparentnym. Jako, że jest to kosmetyk specjalistyczny, jego zapach nie należy do najprzyjemniejszych, przynajmniej dla mnie. Ale co leczy, niekoniecznie musi ładnie pachnieć. 


Skład:


Nie jest to zwykły żel pod prysznic. Jest to bardzo delikatny kosmetyk, przeznaczony do skóry wrażliwej, atopowej, alergicznej. Nie mam jakoś super wrażliwej skóry, jedynie czasem lubi się przesuszać. 
Emulsja w swoim składzie ma między innymi: d-pantenol, glicerynę, odpowiedzialne za nawilżenie i natłuszczenie i ochronę naskórka. Oprócz tego, szczepy różnych bakterii, probiotyki i ekstrakt z czerwonej koniczyny, które odpowiedzialne są za utrzymanie odpowiedniego środowiska mikroflowy i chronią skórę przed negatywnym wpływem środowiska. 
Dzięki temu, moja skóra ma odpowiedni poziom nawilżenia, natłuszczenia i jest odpowiednio chroniona. Już po pierwszym użyciu czułam efekt. 
Szczerze mówiąc, używając emulsji do mycia, później nie muszę używać balsamu do ciała. Bardzo ją polubiłam i zacznę go stosować w okresie jesienno zimowym, kiedy to moja skóra najbardziej się przesusza. 
Używanie emulsji polecam osobom borykającym się z atopią i mocnym przesuszeniem. Wrażliwcy też będą z niej zadowoleni :) 

Moja ocena: 5/6

Emulsję można kupić w sklepie Polleny, w cenie regularnej 21,50. Aktualnie jest w promocji i kosztuje 18,28 zł. 

Pozdrawiam! :) 





4 komentarze:

  1. Lubię takie delikatne produkty do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna jest :) ja buzię myłam i supcio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ją polubiłam, przynosi ulgę :) ale jest bardzo niewydajna :(

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją chyba mam w zapasach, lubię nawet kosmetyki Białego Jelenia

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)