Green Pharmacy - szampon z nagietkiem

Chyba zauważyliście, że wpisów włosowych jest jak na lekarstwo. Nie jestem włosomaniaczką, o włosy dbam w przeciętnym stopniu. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby były świeże. Dlatego wciąż szukam szamponu idealnego. Szampony firmy Green Pharmacy poleciła mi siostra G. Ona regularnie ich używa i cały czas je zachwala. Pomyślałam, że jeśli jej pasują, to ja muszę ich wypróbować. Postawiłam na wersję szamponu z nagietkiem, do włosów normalnych i przetłuszczających się. 
Jak na szampon zareagowały moje włosy? Zapraszam!


Butelka, wykonana z ciemnego plastiku, zawiera w sobie 250 ml szamponu. Wyposażona została w zamknięcie typu klik, przez które bez problemu wydobywam szampon. 



Szampon ma konsystencję dość rzadkiego żelu. Czasem lubi przelecieć przez palce. Jest przeźroczysty i przyjemnie pachnie. 


Kilka słów od producenta i skład:


Myślę, że jest to dobra opcja dla osób, które tak jak ja, borykają się z nadmiernym przetłuszczaniem. Lubię ten szampon. Dobrze oczyszcza włosy, ale niestety je plącze. Dobra odżywka, albo następne mycie szamponem nawilżającym rozwiązuje sprawę. Jestem w stanie mu to wybaczyć, gdyż myjąc nim regularnie włosy, są one świeże na dłużej. 
Po myciu moje włosy są puszyste, mają większą objętość. 
Niektóre szampony mają to do siebie, że podrażniają skórę głowy i powodują łupież. Tutaj nic takiego się nie stało. 

Moja ocena: 4/6

Szampon dostaniecie w Rossmannie i na ezebrze, w cenie 6-7 zł. 

Pozdrawiam.




19 komentarzy:

  1. Szkoda, że plącze włoski, nie miałam go jeszcze nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś wersję do włosów przetłuszczających u nasady i suchych na końcach, też plątał mi włosy, ale rzeczywiście były dłużej świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna cena, choć mi pewnei by poplątał włosy strasznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam ich szampon dziegciowy, nie byłam w stanie znieść zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polubiłam ostatnio z tej serii z rumiankiem! Na moje blond włosy działa świetnie :) Nie plącze, dobrze oczyszcza i przyjemnie pachnie, ale co włos to inna reakcja :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi mama go kupiła, ale wersję z olejkiem arganowym i jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to mógłby być dobry produkt dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersję z rumiankiem aktualnie - też w sumie był całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z GP do włosów mam tylko odżywkę i działą świetnie, ciekawe jakby się szampon sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z mojej strony daję mu 6! Świetnie poradził sobie u mnie z przetłuszczającymi włosami. Teraz nie mam z tym żadnego problemu :) Jeśli chodzi o plątanie włosów, to u mnie było to samo. Tak jak piszesz, odżywka sobie z tym problemem spokojnie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś wypróbuję. Właśnie przerzuciłam się na ziołowe szampony, więc może akurat mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak za taką cenę to mógłby nie plątać :P ja akurat używam olejów do olejowania włosów z tej marki i zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam kiedyś szampony tej marki, jednak z czasem mi się znudziły i przerzuciłam się na Alterrę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o tym plątaniu już kilka razy czytałam;/ z moich by nic nie zostało, jakbym je zaczęła rozczesywać;/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie służa mi te szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tego nie znam, ale np z GP żeń-szeń nie byłam jakoś bardzo zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś nie bardzo za nimi przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wreszcie jakiś szampon dla mnie. Ciekawe czyby poradził sobie z moimi przetłuszczającymi się włosami :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)