Ence-pence - bransoletka rozkosz słoneczna mix

Jak Wam minęły święta? Moje były wesołe: było dużo śmiechu i zabawy. To lubię! 
Na spotkaniu w Dębicy, było mi dane poznać firmę Ence-Pence. Nazwa jak mój adres bloga ;) Dlatego postanowiłam napisać Wam kilka słów o bransoletce, którą od nich dostałam. Zapraszam!


Pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to rozmiar bransoletki. Jest ona bardzo duża, co za tym idzie, bardzo oryginalna. Wykonana została z elastycznego materiału i jest perfekcyjnie spleciona. Jest magiczna. Patrząc na nią, myślę o lecie i cieple! :) Możecie ją kupić tutaj



Mojej siostrze od razu przypadła do gustu, ponieważ jest w tonacji pomarańczu, który ona kocha. Skomponowała ją z beżową sukienką. Bransoletka dość dobrze do niej pasowała. Dzięki bransoletce cała stylizacja zyskała cieplejszy charakter. 


Bransoletka dostępna jest w kilku wariantach kolorystycznych, które możecie obejrzeć klikając w TEN LINK
Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam! :) 



9 komentarzy:

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)