Chłapowo 2015, czyli Whatka na wakacjach! ;)

Wyjazd był prawie spontaniczny, gdyż nie planowaliśmy żadnego wyjazdu. Ja kupiłam telefon, G. pracę magisterską i nie chcieliśmy nigdzie jechać. Jednak moja siostra zaczęła opowiadać o tym, że jadą na kemping, gdzie ceny są bardzo niskie, a jest cicho i spokojnie, oraz niedaleko do morza. Pogadaliśmy i stwierdziliśmy, że możemy jechać.
No i 25 lipca nad ranem wyjechaliśmy z Ostrowca. Na miejsce dotarliśmy około godziny 16, ponieważ były korki. Pogoda nas nie rozpieszczała, gdyż podczas rozbijania namiotów padał deszcz. Gdy poszliśmy na plażę, okazało się, że jest bajecznie ciepło...
Kocham morze.

W poniedziałek z rana, Słońce zaczęło grzać. W dobrych nastrojach wybraliśmy się na plażę. Chłopcy poszli się kąpać. A ja opatuliłam się w koc i nie chciałam się spod niego nawet ruszyć... Zrobiło się zimno;c

Po zejściu z plaży, wybraliśmy się z G., do Władysławowa. Szliśmy przed siebie i dotarliśmy do Domu Rybaka, gdzie na szczycie był taras widokowy. Weszliśmy na górę i nie mogliśmy wyjść z podziwu!

Z tarasu widokowego udaliśmy się na port. Uwielbiam to miejsce! Od razu chciałam płynąć statkiem, ale Grzeniek stwierdził, że trzeba stopniować atrakcje :D

We wtorek, z racji, że pogoda nas nie rozpieszczała, wybraliśmy się na Hel. Plany były takie, że do Władka pojedziemy busem, a stamtąd pociągiem. Szczęście nam dopisało, gdy na przystanek zajechał bezpośredni autobus na Hel, o numerze 666 :D
Gdy zobaczyliśmy, jakie były kolejki do pociągu, stwierdziliśmy, że dobrze się stało, że jedziemy autobusem.
Na miejscu poszliśmy do Muzeum Obrony Wybrzeża i tam trochę pozwiedzaliśmy i pooglądaliśmy filmy dotyczące wojen światowych.

Ciastka "Hit" hitem wyjazdu :D

Idąc wzdłuż Helu, doszliśmy do Fokarium, gdzie akurat trafiliśmy na karmienie. Mieliśmy to szczęście, podziwiać foki w całej okazałości i widzieć ich wygłupy, typu całus, obrót czy aportowanie.

Będąc na Helu, nie można zahaczyć o Cypel. Burzyło się okropnie, grzmiało, chmury potwory straszyły gabarytem i kolorem... Ale to nas nie wystraszyło. Słońce grzało bardzo mocno. Szwagier i siostrzeńcy poszli zwiedzać, a my zostaliśmy na plaży i się tam wylegiwaliśmy. Przyznam szczerze, że nawet przysnęłam...

G. robił selfie sobie, ja sobie :D haha
W środę znów udało nam się złapać kilka promieni słońca i zaliczyliśmy pierwszą morską kąpiel...

No i w tym miejscu zaczęły się nieoficjalne blogerskie spotkania. Pochwalę Wam się, że widziałam się z Patrycją z bloga malenkabloguje.blogspot.com i jej chłopakiem, też Grześkiem. Miło spędziliśmy czas, przy piwie i żetonach to toalet. :D klik

W czwartek nastąpiło załamanie pogody... Cały dzień spędziliśmy w namiotach, pod znakiem gry w karty, słuchania radia i objadania się...

Najlepszy głośnik ever! :D

Pod wieczór, wyszliśmy z G. na Władkowo. I trafiłam do książkowego raju...

Ale zamiast kupować książki, kupiłam bluzkę...

Ach te baby :D

Piątek. Znów lało jak z cebra. Jednak to nas nie wystraszyło. Mieliśmy w planach pływanie statkiem. Do portu szliśmy w największy deszcz. Ale nawet on nie zepsuł nam nastrojów. Gdy dotarliśmy, jedynym dylematem było to, którym statkiem płynąć. Ze względu na pogodę, wybraliśmy statek Drakkar, który został utrzymany w stylu wikingów...

Po wyjściu ze statku zmokliśmy do suchej nitki. Ale... gofrów nie mogliśmy sobie odmówić... :D

No i... dostałam pierścionek... Gdy się nim pochwaliłam, większość osób myślała, że to zaręczynowy...
Na wieczór już byliśmy umówieni z Natalką z bloga jakpiekniebyckobieta.pl i jej chłopakiem Robertem.
Poszliśmy na plażę na piwo, później krótki spacer i wylądowaliśmy w przyjemnej knajpce, przy piwie i gorących rytmach.

Patryk i Daria na piwie :D Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :D
Bardzo miło spędziłam czas i wciąż żyję nadzieją, że jeszcze się spotkamy... Nie raz! :) :*

W sobotę, dzień odjazdu Grzeńka i Kajtka, pogoda zaczęła dopisywać. Słońce paliło, wiatr od morza chłodził...

No i od niedzieli do soboty zostałam z siostrą. Ale cały tydzień non stop robiliśmy to samo, czyli od rana do wieczora siedzieliśmy na plaży...

I zakupy tak w międzyczasie :D

Orzeszki w karmelu. Mniam! :)
W czwartek przed wyjazdem, miałam przyjemność bawić się na koncercie Eneja. Już drugi raz w tym roku...

Jednak dopiero teraz załapałam się na selfie z chłopakami... :D ach, co za emocje. Aż mi się ręce trzęsły, ale niepotrzebnie, bo chłopcy byli bardzo mili. Pierwsze zdjęcie z Myniem, zaś drugie z Piotrkiem <3

Byłam tak szczęśliwa, że aż zasnąć nie mogłam... A na drugi dzień od rana skwar w namiocie i spać się nie dało... Ledwo żyłam, ale na plaże jeszcze poszłam...

W sobotę rano, do godziny 10 musieliśmy się spakować i złożyć namiot. Przed wyjazdem poszłyśmy z siostrą do schodów, żeby ostatni raz popatrzeć na morze. Tak pięknie nas pożegnało...

Ach żegnaj morze! Mam nadzieję, do zobaczenia za rok! :)

Jeśli jeszcze wybieracie się nad morze, a nie macie do końca planów, gdzie będziecie nocować, polecam Wam Kemping Aga klik. Ja byłam na polu namiotowym i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona. Miejsce ciche i czyste. Właściciele są bardzo mili i ogólnie było dobrze.

Niestety, dwa tygodnie minęły jak z bicza strzelił. Czas wracać do rzeczywistości...

Pozdrawiam!

Ps. jeszcze chciałabym Wam przypomnieć o rozdaniu z paletką Sleeka! klik klik klik