Yankee Candle - Mango Peach Salsa

Witam. 

Przyszło lato, więc czas na bardziej owocowe i orzeźwiające zapachy. Co powiecie na mango, w duecie z brzoskwinią? Zapraszam Was na recenzję wosku Mango Peach Salsa


Splątane w tanecznym uścisku i poruszające się w rytm salsy owoce tworzą wokół siebie nastrój cudownej, letniej egzotyki. Salsa sporządzona z dojrzałych cytrusów, soczystego mango, uwodzącej słodkim nektarem brzoskwini to prawdziwy, tropikalny koktajl, dla równowagi doprawiony szczyptą różowego pieprzu i pobudzającego imbiru. Owocowy taniec, owocowy shake, owocowa przygoda przeżywana na rajskiej plaży. Po prostu – doskonale skomponowany, pięknie pachnący, w pełni naturalny wosk Mango Peach Salsa, który zaprasza do tańca, karmi ciało i uwodzi zmysły obietnicą egzotycznych wakacji.

O tak! Lato w pełni, więc zapach mango i brzoskwini jest jak najbardziej na miejscu. Kojarzy się z tropikami i drinkami bezalkoholowymi, w wysokiej szklance na nóżce i z rurką. Mmmm, aż się rozmarzyłam. Uwielbiam te owoce, jeść, ale też i wąchać. Zapach przenosi mnie w ciepłe kraje i jednoznacznie kojarzy się z wakacjami. 
Zapach jest bardzo przyjemny dla nosa, nie nazbyt słodki, nie męczy. Wręcz przeciwnie, dodaje dużo energii :)

Moja ocena: 6/6

Zapach możecie nabyć w sklepie goodies.pl w cenie 7 zł. Polecam!: ) 



11 komentarzy:

  1. Mam go, ale dla mnie jakoś mało intensywnie pachnie - na coś lepszego liczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach strasznie mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooj chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i również bardzo lubię :d Jest taki soczyście owocowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany! kupię go jak tylko na niego natrafię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie. Jak gdzieś spotkam to wyniucham.

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy go wypróbuję, musi pięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale rzeczywiście na lato zapach wydaje się być trafiony :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)