AllePaznokcie - lakier holograficzny nr 1 - recenzja

No siema! :D 

Wreszcie weekend! Cały tydzień na niego czekam! :D

Dawno nie pisałam o lakierach :D A ten czekał już chwilę na swoją kolej :D Kupiłam go jeszcze w czerwcu i zdążyłam porządnie przetestować. 



No i mam wnioski.


Lakier mieści się w 15 ml i okrągłej buteleczce. Jego pędzel jest długi i wąski, co bardzo ułatwia aplikację. Trzonek pędzla jest matowy i dobrze się go trzyma, nie ślizga się. 


Po pierwszej warstwie widoczne są prześwity i jasne końcówki i kolor lakieru nie jest zbyt intensywny. 


Po drugiej już jest lepiej, ale pod światło wciąż widać białe końcówki.


Lakier zawiera w sobie mieniący się na kolorowo diamentowy pyłek.


W zależności pod jakim kątem patrzymy, widoczny jest połysk w kolorach tęczy. Bardzo fajny efekt.

 Zastanawiam się co się stało z jakością zdjęć o.O 

Lakier na paznokciach wygląda bardzo ładnie, ale po minimum 2 warstwach. Ze schnięciem nie ma większych problemów. Jego trwałość jest słaba. Na paznokciach pozostaje 2 dni. Później brzydko odpryskuje. Nie wygląda to zbyt estetycznie. Za 14.90 od lakieru wymagałabym nie tylko ładnego wyglądu, ale też lepszej trwałości. Niestety się zawiodłam. 
Dostępny na allegro. 

Moja ocena to 4/6 










PS. Przypominam o moim urodzinowym rozdaniu, które kończy się już w czwartek!!! :) 

KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK


23 komentarze:

  1. eeej najs pazurki! :D ale jak dla mnie mógłby być matowy i się tak świecić w sensie bez tych drobinek brokatu ale z efektem benzyny w kałuży :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi sie mega mega mega podoba i kochałabym nawet jakby się trzymał jeden dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny <3 jeszcze fiolecik z nich jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko! Pięknie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda, ale to chyba nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra opcja na imprezy, szkoda, że trwałość taka słaba :]

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja Ci powiem,że jestem z niego bardzo zadowolona-zwłaszcza w słońcu pięknie się mieni.Co do trwałości to fakt,jest kiepska,ale lakier z loreal za dwadzieścia pare złotych też mi się tyle trzymał...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrałam lakier z tej firmy - różowy z drobinkami. Jest tak rzadki, że muszę nakładać 3 warstwy, ale i tak bardzo szybko schodzi.. do tego upadł mi raz na podłogę i zalał cały dywan, jeszcze takiego rzadkiego lakieru nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie mi się nie podobają takie lakiery....

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny lakier

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej jak ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają lakiery holograficzne, ten jest też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się podoba, daje ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobnego cudaka, ale jakoś go nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się efekt, ale taka trwałość.. odpada ;)

    Zapraszam Cię na akcję maseczkową :)
    http://matkabloguje.blogspot.com/2013/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html?showComment=1380964932542#c2100968000662248591

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamo, cudnie wygląda! Nawet trwałość do kitu mi nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurczę, świetny jest ten lakier!! szkoda tylko, że tak bardzo nie chce się trzymać pazurków ;((

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz.
Wpadaj częściej! :)